Spørgsmål om livmoderhalsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. september 2013

Annemette07

Jeg har i nat været indlagt pga smerter, hvilket skyldes at min livmoderhals kun var 1,7 cm hvor den burde være 3,5 nu.

Men da jeg blev scanner imorges fik gynækologen det til at lyde som om min livmoderhals var blevet længere hvis man kan sige det.

Kan det godt lade sig gøre? Jeg synes at have hørt at når først den er afkortet så er der ikke noget at gøre andet end at holde sig i ro? Fik nemlig ikk spurgt.

Håber nogen kan hjælpe med et svar :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Annemette07

Annemette07 skriver:

Jeg har i nat været indlagt pga smerter, hvilket skyldes at min livmoderhals kun var 1,7 cm hvor den burde være 3,5 nu.

Men da jeg blev scanner imorges fik gynækologen det til at lyde som om min livmoderhals var blevet længere hvis man kan sige det.

Kan det godt lade sig gøre? Jeg synes at have hørt at når først den er afkortet så er der ikke noget at gøre andet end at holde sig i ro? Fik nemlig ikk spurgt.

Ingen der ved noget om det ?

Anmeld

13. september 2013

Benjamins'mor

Den kan sagtens forlænge sig, det er også derfor man skal holde sig i ro når den er afkortet. Så den forlænger sig igen.

Anmeld

14. september 2013

DianaRJS

Annemette07 skriver:

den kan sagtens blive længere igen

jeg er sengeliggende pga det samme, dog venter jeg tvillinger så der er lidt mere "belastning" på en, men min gik fra 3,5 til 1,6 på en uge og har derfor fået tråd om lm halsen, sidste scanning var den oppe på 2 igen

så ro og afslapning og så kan den blive længere igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.