Kan væske skjule sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. september 2013

Albertsen92

Tænkte på om væske i kroppen kan "skjule" sig? Jeg har taget 6 kg på, på 3 uger (er 33+0 i morgen).
Det synes jeg altså er meget. Men kan ikke rigtig se, hvor de 6 kg er havnet henne? Jeg har væske i fingre og fra knæet og ned, når jeg går eller når det er varmt.

Kan bare ikke lige se, hvor de 6 kg er havnet, så håber da lidt det er væske som ryger af efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

tankai

Albertsen92 skriver:

Tænkte på om væske i kroppen kan "skjule" sig? Jeg har taget 6 kg på, på 3 uger (er 33+0 i morgen).
Det synes jeg altså er meget. Men kan ikke rigtig se, hvor de 6 kg er havnet henne? Jeg har væske i fingre og fra knæet og ned, når jeg går eller når det er varmt.

Kan bare ikke lige se, hvor de 6 kg er havnet, så håber da lidt det er væske som ryger af efter fødslen

Jeg har det på samme måde.. Har taget 5,5 kg på på 3 uger, og har ikke spist anderledes end resten af min graviditet.. (34+3)

Så er lige med på en lytter

Anmeld

13. september 2013

AnonymMor

Albertsen92 skriver:

Jeg tog i alt 11 kg på i min graviditet og de 8 af dem tog jeg på fra uge 30 ca pga af væske.. og nu 15 dage efter fødslen har jeg smidt 17 kg så ja væske ryger hurtigt af igen efter fødslen  

Anmeld

13. september 2013

Rikke2404

Albertsen92 skriver:

Jeg tror sagtens det kan være væske  Jeg er selv begyndt at have en smugle, gennem den sidste uge. Men ved ikke om det er svundet ind igen, da jeg ikke har bemærket det, de sidste par dage.  Man kan især se det, hvis du altid går med den samme ring på. Hvis den så begynder at sidde strammere på fingeren  Det gjorde min ihvertfald..

Men ellers, så er det jo især efter uge 30, hvor baby virkelig begynder at tage til sig. Moderkagen bliver også større og tungere, samt fostervandet er der mere af. Man har også mere blod i kroppen, så alt det har vel også noget at sige  

Anmeld

13. september 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

der skal ikke ret "meget" væske til før det vejer, altså forstået på den måde at det godt kan være der uden man kan se det da det jo kan være spredt lidt over det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.