mrhl skriver:
Er det ikke ved at være tid til at høre hvordan det går os allesammen? 
Jeg er nu 28+5 med en lille pige, der igår hos jordemoderen, blev skønnet til at veje ca. 1200 gram, og være helt som hun skal være 
Jeg er så småt begyndt at glæde mig til at gå på barsel. Jeg skal gå i skole til og med oktober, og så går jeg fra. Men indtil videre er det nu egentlig meget rart at have noget at lave!
Jeg synes virkelig det hele rykker en tand tættere på i disse dage. Jeg har stort set hele graviditeten igennem været rolig, og tænkt at det skal nok gå og det kan vi sagtens klare..... Men ligepludselig er jeg begyndt at blive ramt af en frygt for ikke at slå til, og for ikke at kunne finde ud af at være 3 i stedet for 2. Tænker meget over at jeg altid har boet alene med min mor, og derfor aldrig har set hvordan man er "far og mor og børn"...... Hvordan ved man så hvordan man gør?!
Og så er jeg egentlig lidt i tvivl om, om jeg synes det er fedt at skulle dele min dejlige kæreste med et andet menneske???
Puuuh, håber ikke jeg er alt for mærkelig, men at det bare er ganske almindelige panik-tanker at have
Skal selvfølgelig lige nævne at jeg altså stadig også er dybt lykkelig gravid, og glæder mig helt vanvittigt til at møde det lille menneske der bor indeni mig 
Hvordan går det med jer andre???? 
- Mille
God idé!

Jeg er 28+0, med lille Julius i dag, så NU er der ikke lang tid igen. (Synes jeg, at jeg bliver ved med at sige.

)
Jeg er sygemeldt med bækkenløsning, så tiden går egentlig bare med at nusse lidt rundt og så shopper jeg vidst LIDT for meget. Synes pludselig, at vi har ekstremt meget tøj

men det er så hyggeligt! Glæder mig SÅ meget til han melder sin ankomst nu, for er begyndt at kede mig helt vildt, nu når jeg ikke går i skole mere

Han er begyndt at sparke RIGTIG hårdt! :O både på blære og så føles det som om at mine ribben er det nye hit av for ^}+%*#..
Jeg er begyndt at tænke RIGTIG meget på fødslen, og jeg er EKSTREMT bange for det!

sidst jeg var hos jordemoder snakkede vi lidt om planlagt kejsersnit, og det er også det jeg hælder mest til, især efter fødselsforberedelsen, som jeg fandt helt vildt skræmmende.
Nå.. Udover det, har jeg tager 10 kg på nu

og har fået mit første lille strækmærke.

Vi skal til jordemoder på tirsdag, så glæder mig til at høre hvad hun har, at sige.
Alt i alt går rigtig godt, og vi GLÆDER os til, at se den lille fyr der hygger sig i maven