Updates :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
8 svar
5 synes godt om
13. september 2013

mrhl

Er det ikke ved at være tid til at høre hvordan det går os allesammen?

Jeg er nu 28+5 med en lille pige, der igår hos jordemoderen, blev skønnet til at veje ca. 1200 gram, og være helt som hun skal være
Jeg er så småt begyndt at glæde mig til at gå på barsel. Jeg skal gå i skole til og med oktober, og så går jeg fra. Men indtil videre er det nu egentlig meget rart at have noget at lave!

Jeg synes virkelig det hele rykker en tand tættere på i disse dage. Jeg har stort set hele graviditeten igennem været rolig, og tænkt at det skal nok gå og det kan vi sagtens klare..... Men ligepludselig er jeg begyndt at blive ramt af en frygt for ikke at slå til, og for ikke at kunne finde ud af at være 3 i stedet for 2. Tænker meget over at jeg altid har boet alene med min mor, og derfor aldrig har set hvordan man er "far og mor og børn"...... Hvordan ved man så hvordan man gør?!
Og så er jeg egentlig lidt i tvivl om, om jeg synes det er fedt at skulle dele min dejlige kæreste med et andet menneske???
Puuuh, håber ikke jeg er alt for mærkelig, men at det bare er ganske almindelige panik-tanker at have Skal selvfølgelig lige nævne at jeg altså stadig også er dybt lykkelig gravid, og glæder mig helt vanvittigt til at møde det lille menneske der bor indeni mig

Hvordan går det med jer andre????

- Mille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Lotus86

Det er skam helt normalt, tror ikke der er mange førstegangsgravide der ikke har haft lignende tanker Lige så snart hun er ude kan du slet ikke forestille dig et liv uden hende, og du glemmer helt sikkert hurtigt, hvad i fik tiden til at gå med før hun kom

Anmeld

14. september 2013

grinny

Klokken er over 12 så nu er jeg jo så 25+5 

Det går stille og roligt her. Har en masse bækkensmerter så kan ikke lave så meget ad gangen, så tuller egentlig mest rundt herhjemme og får brugt AAAALLLTTT for mange penge på tøj og andet som jeg jo selvfølgelig mener vi har brug for  (som om)

Maven har de sidste 14 dage taget et ordentlig hop, fra at gå til ekstra dellemave er den nu hård og rund, eeeelsker den  

Lillemanden sparker lystigt hver dag, hele dagen (føler jeg i hvert fald)  Dog mener han at man skal bruge natten til at være ekstra aktiv, så det er ikke altid jeg lige får den bedste nattesøvn men så er det godt jeg altid kan tage en middagslur eller to 

Vægten svinger mellem 3-3,5 kg. så der er jeg godt tilfreds 

Og det med tankerne, jeg har de samme. Kan vi nu klare det, ved jeg hvordan man skal gøre og den værste, hører jeg ham om natten!! Min største frygt!!

Det var vidst det jeg havde at opdatere med  

Anmeld

14. september 2013

Lykke:)

mrhl skriver:

Er det ikke ved at være tid til at høre hvordan det går os allesammen?

Jeg er nu 28+5 med en lille pige, der igår hos jordemoderen, blev skønnet til at veje ca. 1200 gram, og være helt som hun skal være
Jeg er så småt begyndt at glæde mig til at gå på barsel. Jeg skal gå i skole til og med oktober, og så går jeg fra. Men indtil videre er det nu egentlig meget rart at have noget at lave!

Jeg synes virkelig det hele rykker en tand tættere på i disse dage. Jeg har stort set hele graviditeten igennem været rolig, og tænkt at det skal nok gå og det kan vi sagtens klare..... Men ligepludselig er jeg begyndt at blive ramt af en frygt for ikke at slå til, og for ikke at kunne finde ud af at være 3 i stedet for 2. Tænker meget over at jeg altid har boet alene med min mor, og derfor aldrig har set hvordan man er "far og mor og børn"...... Hvordan ved man så hvordan man gør?!
Og så er jeg egentlig lidt i tvivl om, om jeg synes det er fedt at skulle dele min dejlige kæreste med et andet menneske???
Puuuh, håber ikke jeg er alt for mærkelig, men at det bare er ganske almindelige panik-tanker at have Skal selvfølgelig lige nævne at jeg altså stadig også er dybt lykkelig gravid, og glæder mig helt vanvittigt til at møde det lille menneske der bor indeni mig

Hvordan går det med jer andre????

- Mille

God idé!

Jeg er 28+0, med lille Julius i dag, så NU er der ikke lang tid igen. (Synes jeg, at jeg bliver ved med at sige. )

Jeg er sygemeldt med bækkenløsning, så tiden går egentlig bare med at nusse lidt rundt og så shopper jeg vidst LIDT for meget. Synes pludselig, at vi har ekstremt meget tøj men det er så hyggeligt! Glæder mig SÅ meget til han melder sin ankomst nu, for er begyndt at kede mig helt vildt, nu når jeg ikke går i skole mere

Han er begyndt at sparke RIGTIG hårdt! :O både på blære og så føles det som om at mine ribben er det nye hit av for ^}+%*#..

Jeg er begyndt at tænke RIGTIG meget på fødslen, og jeg er EKSTREMT bange for det! sidst jeg var hos jordemoder snakkede vi lidt om planlagt kejsersnit, og det er også det jeg hælder mest til, især efter fødselsforberedelsen, som jeg fandt helt vildt skræmmende.

Nå.. Udover det, har jeg tager 10 kg på nu og har fået mit første lille strækmærke. Vi skal til jordemoder på tirsdag, så glæder mig til at høre hvad hun har, at sige.

Alt i alt går rigtig godt, og vi GLÆDER os til, at se den lille fyr der hygger sig i maven

Anmeld

14. september 2013

ms86

God ide med update.. 

Jeg er idag 25+3, og har en ret stor mave efterhånden, men heldigvis ganske få gener. Mit bækken ellet iskiasnerven driller lidt, men det hjælper  at hverken stå eller sidde for lang tid ad gangen og så cykle og en ugentlig gang yoga.

Jeg har ret travlt på mit studie, så lige pt føles det som om der er laaaang tid til december og bebs (har dog investeret i et lille sæt der var for sødt til atbgå udenom). Men det er ret hyggeligt at mærke spark mm når man sidder til forelæsning

Min bekymring går på ændringen fra 3 til 4.. Mest på min datters reaktion, da hun er meget opmærksomhedssøgende når hun er træt. Og så  jeg for at kæresten og jeg fastholder kæresteriet ligesom sidst!,,

Generelt er det at være gravid bare fedt for tiden. glæder mig til at møde huleboeren, men har det også ok med at det ikke er liiige nu.. 

God weekend til jer alle

Men

Anmeld

14. september 2013

ønskebørn74

Dejlige updates alle sammen.. I får min på mandag..da har jeg været til jordemoder, trivselsscanning og læge på OUH.. God weekend.. Knus og kram.. 

Anmeld

19. september 2013

Bettina90

ønskebarn74 skriver:

Dejlige updates alle sammen.. I får min på mandag..da har jeg været til jordemoder, trivselsscanning og læge på OUH.. God weekend.. Knus og kram.. 

Kom så med den 

Anmeld

19. september 2013

ønskebørn74

Bettina90 skriver:

Kom så med den 

Har lavet min egen tråd her... 

Anmeld

20. september 2013

Guldet

Hej med jer..

Så nåede jeg 29+4

Her går det godt, har sidste dag på arbejde d. 30 sep. og så trænger jeg også til barsel Arbejder i en børnehave, så der er mange små løft og så er man jo noget aktiv . Jeg er begyndt at døje med min ryg og lænd, jordmoderen tror det er min iskasnerve der er i klemme, så derfor vader jeg rundt som en and  Rap rap . hihi

På mandag skal jeg til en ekstra scanning, for at se om min moderkage har flyttet sig - den ligger delvis foran og blokere for fødselsudgangen..

Mange Knus Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.