Jeg skulle i følge mens være 7+ noget... Jeg var til scanning sidste uge, som viste en baby der i hvert fald ikke var så langt henne som jeg troede - så enten vokser den ikke - eller også er jeg virkelig ikke så langt henne. Jeg har en scanning nu på onsdag igen, men jeg kan snart ikke vente på svar mere. Hvis jeg tog en graviditetstest nu - ville den så være mindre positiv hvis babyen var død?
Jeg har sindssyg kvalme som er kommet den sidste uge, og jeg er allerede ok stor så jeg ikke kan skjule det mere (Det er nr 3 barn, så vokser nok ok stærkt denne gang)....
I princippet nej; for en MA står jo for en Missed Abortion, hvor kroppen ikke opdager at fostret er levedygtigt og derfor ikke går igang med at abortere som ved en SA (Spontan Abort) og hormonerne ikke falder som forventet ved et ikke levedygtigt foster og omkring 8. uge er hormonerne så høje at en graviditetstest vil være positiv et godt stykke tid efter en evt. abort, desværre
Bedste bud er at du må til en ny scanning, og ha taget blodprøver for at se om dine hormoner opfører sig som de skal på dette tidspunkt i graviditeten...
Har selv været igennem et lignende forløb hvor baby var for lille ift undfangelsestidspunkt, hjertet slog herefter meget uregelmæssigt og ved gentagne scanninger og blodprøver kunne de konstatere at det var ved at gå til, så jeg fik en kirugisk abort.
Det gør mig ondt du skal gå i uvished 
Anmeld