MA - bliver g test så mindre positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.565 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg skulle i følge mens være 7+ noget... Jeg var til scanning sidste uge, som viste en baby der i hvert fald ikke var så langt henne som jeg troede - så enten vokser den ikke - eller også er jeg virkelig ikke så langt henne. Jeg har en scanning nu på onsdag igen, men jeg kan snart ikke vente på svar mere. Hvis jeg tog en graviditetstest nu - ville den så være mindre positiv hvis babyen var død?

Jeg har sindssyg kvalme som er kommet den sidste uge, og jeg er allerede ok stor så jeg ikke kan skjule det mere (Det er nr 3 barn, så vokser nok ok stærkt denne gang)....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

UnderCover37

Jeg skulle i følge mens være 7+ noget... Jeg var til scanning sidste uge, som viste en baby der i hvert fald ikke var så langt henne som jeg troede - så enten vokser den ikke - eller også er jeg virkelig ikke så langt henne. Jeg har en scanning nu på onsdag igen, men jeg kan snart ikke vente på svar mere. Hvis jeg tog en graviditetstest nu - ville den så være mindre positiv hvis babyen var død?

Jeg har sindssyg kvalme som er kommet den sidste uge, og jeg er allerede ok stor så jeg ikke kan skjule det mere (Det er nr 3 barn, så vokser nok ok stærkt denne gang)....

I princippet nej; for en MA står jo for en Missed Abortion, hvor kroppen ikke opdager at fostret er levedygtigt og derfor ikke går igang med at abortere som ved en SA (Spontan Abort) og hormonerne ikke falder som forventet ved et ikke levedygtigt foster og omkring 8. uge er hormonerne så høje at en graviditetstest vil være positiv et godt stykke tid efter en evt. abort, desværre

Bedste bud er at du må til en ny scanning, og ha taget blodprøver for at se om dine hormoner opfører sig som de skal på dette tidspunkt i graviditeten...

Har selv været igennem et lignende forløb hvor baby var for lille ift undfangelsestidspunkt, hjertet slog herefter meget uregelmæssigt og ved gentagne scanninger og blodprøver kunne de konstatere at det var ved at gå til, så jeg fik en kirugisk abort.

Det gør mig ondt du skal gå i uvished 

Anmeld

13. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Kunne i ikke se hjerte slag?
Jeg var til scanning (åh der skal regnes, er blevet rykket 2 gange) 5+4 tror jeg. Og der kunne de heller ikke se baby 1 uge efter var jeg 6+4 (hun skønnede mig der til 5+5) der kunne hun se hjerte slag. Men hun havde rigtig svært ved at måle for hun kunne egentlig ikke særlig godt se babyen, men kun hjertet der slog.
De terminer jeg går efter er de endelige fra nakkefold

Anmeld

13. september 2013

Lukas&Liam<3

Så jeg tror bare du er blevet gravid 1 uge senere end du har regnet med. det er jo ikke altid helt præcist.

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Kunne i ikke se hjerte slag?
Jeg var til scanning (åh der skal regnes, er blevet rykket 2 gange) 5+4 tror jeg. Og der kunne de heller ikke se baby 1 uge efter var jeg 6+4 (hun skønnede mig der til 5+5) der kunne hun se hjerte slag. Men hun havde rigtig svært ved at måle for hun kunne egentlig ikke særlig godt se babyen, men kun hjertet der slog.
De terminer jeg går efter er de endelige fra nakkefold

Jeg kunne ikke se hjerteslag nej. Men håber da også på at jeg bare er lidt kortere henne.. ved min sidste graviditet blev min termin sat til 6 dage efter min termin i følge mens og baby kom først 12 dage efter termin ifølge mens!! Og jeg blev sat igang. Så mon ikke det er det samme her :-)

Anmeld

13. september 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Mine tests var præcis lige så positive da jeg havde en ma..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.