mens. lignende smerter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2013

DianaRJS

andre der har oplevet mens lignende smerter? er i uge 27 med twinserne og de sidste 2 dage har jeg haft sindsygt ondt i maven, lidt en blanding af mavepine og menssmerter, det kommer sådan lidt on/off og er hammer slemt ved plukveer..... så erfaringer tages med kyshånd....

skal siges jeg mærker tvillingerne fint, eller prinsessen, prinsen har en moderkage foran sig og har derfor ikke haft mulighed for at mærker ham endnu, men der er liv angelsound ;P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Mi&Mi

DianaRJS skriver:

andre der har oplevet mens lignende smerter? er i uge 27 med twinserne og de sidste 2 dage har jeg haft sindsygt ondt i maven, lidt en blanding af mavepine og menssmerter, det kommer sådan lidt on/off og er hammer slemt ved plukveer..... så erfaringer tages med kyshånd....

skal siges jeg mærker tvillingerne fint, eller prinsessen, prinsen har en moderkage foran sig og har derfor ikke haft mulighed for at mærker ham endnu, men der er liv angelsound ;P

Jeg ville nok prøve at ringe til min jordemoder når det gør ondt når du plukveer, bare for at være på den sikre side

Anmeld

13. september 2013

DianaRJS

Mi&Mi skriver:

Jeg ville nok prøve at ringe til min jordemoder når det gør ondt når du plukveer, bare for at være på den sikre side

mine plukveer har gjort ondt siden uge 24, og alt har på det tidspunkt været som det skulle, hun mente grunden til jeg måske fik ondt der var fordi jeg er 3 gangs fødende og derfor kan de godt give lidt værre plukveer..... men smerterne er slet ikke som de plejer, det er mere eller mindre ulideligt, så ja burde nok ringe og høre om hvor normalt det er.....

Anmeld

13. september 2013

Mi&Mi

DianaRJS skriver:

mine plukveer har gjort ondt siden uge 24, og alt har på det tidspunkt været som det skulle, hun mente grunden til jeg måske fik ondt der var fordi jeg er 3 gangs fødende og derfor kan de godt give lidt værre plukveer..... men smerterne er slet ikke som de plejer, det er mere eller mindre ulideligt, så ja burde nok ringe og høre om hvor normalt det er.....

Vil da krydse fingre for, at det stadig er som det skal være

Anmeld

13. september 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

Jeg har haft det sådan i den sidste uge. Men da jeg nævnte det for nylig ved lægen, sagde hun bare at det hang sammen med bækkenløsning, og at min krop så småt var ved at gøre klar til fødsel osv.  Men ja, det gør ondt og er virkelig ubehageligt! 

Anmeld

13. september 2013

mele

jeg er også 3 gang (dog ikke med tvillinger) og har i denne graviditet haft flere plukveer, syntes dog ikke de gør ondt bare er ubehagelige så de gør mig ikke nervøse for evt at skulle føde før tid, men når man er gravid med tvillinger er det nået andet.

tilgengæld får jeg ofte Blærebetændelse som gør at jeg nærmest får konstante plukveer hele dagen og smerter går i lænd, baller og lår for til at sidst at føltes som om benene snurre, sover, kramper....

Så hvis jeg var dig ville jeg for en sikkerheds skyld lige få stickset eller dyrket urinen hos lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.