min krop sige vist fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2013

Anonym trådstarter

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre snart

har været ret uheldig for tiden, og mit hoved og krop siger fra, men hvad skal jeg gøre???

jeg var så heldig at få arbejde i løntilskud, jeg var lykkelig, men det varede desværre ikke ved jeg måtte sige farvel efter 3 måneder,
så nu går jeg igen hjemme, men jeg kan mærke at jeg er stresset virkelig stresset!
jeg sover dårligt og drømmer syge drømme om alt muligt wierd
jeg har ondt i hovedet stort set hele tiden, og min mave gør mere end bare ondt, og vågner af smerterne nogen nætter
vores varmekilde mangler stadig at få instaleret nogle rør men det kræver vi kan få lidt penge ind, så jeg prøver at sælge min bil som folk åbenbart kun vil gi skrot for

og jeg kan bare mærke jeg bliver mere og mere stresset i hovedet, også fordi at hvis ikke jeg finder arbejde inden januar ryger halvdelen af min indtægt
det er bare ALLE ting

og oven i hatten skal jeg igennem en operation sidst på måneden med min fod, og der skal min kæreste på arbejde, så jeg skal side hjemme alene en hel wekend med smerter over begge øre og mine unger bliver passet ude

ARGGGGGGGGG undskyld, men følte virkelig jeg havde behov for at få det ned på skrift hvad der tynger i mit hoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Pcokate

Det er bare ikke sjovt når tingene vælter. Jeg kunne sagtens sige "tænk positivt så skal det nok lykkes" men jeg hader selv at høre det når jeg kæmper. En storherfra. Jeg håber at det lykkes at få det hele til og hurtigt.

Anmeld

12. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre snart

har været ret uheldig for tiden, og mit hoved og krop siger fra, men hvad skal jeg gøre???

jeg var så heldig at få arbejde i løntilskud, jeg var lykkelig, men det varede desværre ikke ved jeg måtte sige farvel efter 3 måneder,
så nu går jeg igen hjemme, men jeg kan mærke at jeg er stresset virkelig stresset!
jeg sover dårligt og drømmer syge drømme om alt muligt wierd
jeg har ondt i hovedet stort set hele tiden, og min mave gør mere end bare ondt, og vågner af smerterne nogen nætter
vores varmekilde mangler stadig at få instaleret nogle rør men det kræver vi kan få lidt penge ind, så jeg prøver at sælge min bil som folk åbenbart kun vil gi skrot for

og jeg kan bare mærke jeg bliver mere og mere stresset i hovedet, også fordi at hvis ikke jeg finder arbejde inden januar ryger halvdelen af min indtægt
det er bare ALLE ting

og oven i hatten skal jeg igennem en operation sidst på måneden med min fod, og der skal min kæreste på arbejde, så jeg skal side hjemme alene en hel wekend med smerter over begge øre og mine unger bliver passet ude

ARGGGGGGGGG undskyld, men følte virkelig jeg havde behov for at få det ned på skrift hvad der tynger i mit hoved

føler med dig 

Anmeld

12. september 2013

Kløver

Kæmpe kram, du virker til at have brug for det

Kan du snakke med din mand om det, måske der er noget af det han kan hjælpe med og at i sammen får det hele til at fungere, og måske hvis han ikke kan få fri, så en veninde kan være hos dig, og du kan måske låne en god bog på biblioteket og låne nogle film af nogle af vennerne

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

tak for jeres kram

har lige hjemvendt næsen fra lægen da jeg syntes NU skulle der ske noget
den rare læge snakkede og snakkede og mærkede, og hendes konklusion var:

mindre stress men som kan afværges ved at komme igang med andet JA HURRA!

og så mente hun at mine mavemuskler er blevet neutraliseret pga stressen og at de nærmest er gået i dvale og det er det der gir mig ondt i maven sååå mavetræning mavetræning
men jeg lignede et spørgsmål tegn for jeg ridder og går meget og har jo lige været i løntilskud og der var det primært mine muskler der blev brugt
men pga jeg gik fra dag til dag og ja så ingenting lavede næsten, så har mine mavemuskler fået et chok

NÅ og pga hovedpinen er spændingsmuskler, igen pga jeg stresser op og låser min nakke
så jeg skal lige en tur til en knokleknækker og massør og lige løses op, og så må jeg håbe det er det og så bare tænke over at få strukket mig lidt ud i nakken

hmmm jaaa jeg må sige jeg blev overrasket
så nu må jeg ha lavet en mavemuskelplan og så må jeg få dem bygget op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.