jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre snart

har været ret uheldig for tiden, og mit hoved og krop siger fra, men hvad skal jeg gøre???
jeg var så heldig at få arbejde i løntilskud, jeg var lykkelig, men det varede desværre ikke ved

jeg måtte sige farvel efter 3 måneder,
så nu går jeg igen hjemme, men jeg kan mærke at jeg er stresset virkelig stresset!
jeg sover dårligt og drømmer syge drømme om alt muligt wierd
jeg har ondt i hovedet stort set hele tiden, og min mave gør mere end bare ondt, og vågner af smerterne nogen nætter

vores varmekilde mangler stadig at få instaleret nogle rør men det kræver vi kan få lidt penge ind, så jeg prøver at sælge min bil som folk åbenbart kun vil gi skrot for

og jeg kan bare mærke jeg bliver mere og mere stresset i hovedet, også fordi at hvis ikke jeg finder arbejde inden januar ryger halvdelen af min indtægt

det er bare ALLE ting
og oven i hatten skal jeg igennem en operation sidst på måneden med min fod, og der skal min kæreste på arbejde, så jeg skal side hjemme alene en hel wekend med smerter over begge øre og mine unger bliver passet ude
ARGGGGGGGGG undskyld, men følte virkelig jeg havde behov for at få det ned på skrift hvad der tynger i mit hoved
Anmeld