Ville i give fg et kald hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
12 svar
5 synes godt om
12. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har i nat haft en del smerter i maven, som har været konstant dog nogen gange værre end på andre tidspunkter .

Jeg har det fortsat sådan og det gør specielt ondt når jeg har en plukvee. Der er ikke noget fast interval imellem dem.

Jeg havde imorges lyserrødt udflåd med nogle blodige tråde i men har ikke haft noget siden.
Det skal lige siges jeg er 34+3 uger henne idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har i nat haft en del smerter i maven, som har været konstant dog nogen gange værre end på andre tidspunkter .

Jeg har det fortsat sådan og det gør specielt ondt når jeg har en plukvee. Der er ikke noget fast interval imellem dem.

Jeg havde imorges lyserrødt udflåd med nogle blodige tråde i men har ikke haft noget siden.

Ja....

Anmeld

12. september 2013

Liviana

Anonym skriver:

Ja det ville jeg. Bare lige for at høre deres mening. Det er jo ikke sikkert, det er noget, men det er meget rart lige at tale med en professionel.

Anmeld

12. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeps.. helt sikkert...

da det var sådan for mig var jeg i fødsel uden at vide det... Men jeg var også over uge 40...

Anmeld

12. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Er du førstegangsgravid? Tænker om det kan være begyndende veer? Nå men uanset ville jeg ringe

Anmeld

12. september 2013

Jems

Ja synes du skulle ringe 

Anmeld

12. september 2013

_-Kathrine-_

Ja...! Måske en urinvejsinfektion..

Anmeld

12. september 2013

Lenaogkasper

Anonym skriver:

Har du snakket med fødegangen?

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeps.. helt sikkert...

da det var sådan for mig var jeg i fødsel uden at vide det... Men jeg var også over uge 40...

Jeg er blevet indlagt da min livmoderhals kun er 1,7 cm hvor den nu burde være ca 3,5 cm, så nu skal jeg være her til imorgen ogå tager de den derfra.

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Er du førstegangsgravid? Tænker om det kan være begyndende veer? Nå men uanset ville jeg ringe

Ja jeg er førstegangs fødende og de har valgt at indlægge mig for at se om min livmoderhals afkorter sig endnu mere end den er i forvejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.