3D/4D scanning efter uge 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
2 synes godt om
12. september 2013

Nadia Rosengren

Jeg ville høre om nogle af jer har erfaring med 3D/4D scanning efter uge 30. De bedste uger til scanningen skulle være 25-30, og efter uge 30 kan pladsen i maven blive trængt, og scanningen blive dårlig. (Hvad jeg har læst mig frem til)
Men har nogle af jer været til sådanne scanning efter uge 30? Og hvordan var det? Vil i anbefalde det osv. For jeg er meget interesseret :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Krussedulle

Nadia Rosengren skriver:

Jeg ville høre om nogle af jer har erfaring med 3D/4D scanning efter uge 30. De bedste uger til scanningen skulle være 25-30, og efter uge 30 kan pladsen i maven blive trængt, og scanningen blive dårlig. (Hvad jeg har læst mig frem til)
Men har nogle af jer været til sådanne scanning efter uge 30? Og hvordan var det? Vil i anbefalde det osv. For jeg er meget interesseret :-)

Jeg var afsted i uge 36, og jeg fik nogle rigtig gode billeder med hjem det var en rigtig fed oplevelse

Anmeld

12. september 2013

Nadia Rosengren

Krussedulle skriver:

Jeg var afsted i uge 36, og jeg fik nogle rigtig gode billeder med hjem det var en rigtig fed oplevelse

Tak for svar! Det lyder jo super dejligt 

Anmeld

12. september 2013

liten-mamma

Nadia Rosengren skriver:

Jeg var til skanning i uge 33 og jeg var super tilfreds! Vi fik nogle rigtig gode billeder og video med hjem  

Anmeld

12. september 2013

Nadia Rosengren

liten-mamma skriver:

Jeg var til skanning i uge 33 og jeg var super tilfreds! Vi fik nogle rigtig gode billeder og video med hjem  

Mange tak for svar. Det var dejligt at høre! Så ved jeg at det ikke er helt umuligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.