Er min søn ualmindeligt klog...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2008

Rasmine

Altså, kl. 05.30 vågner prinsen. Og så er han bare LYSVÅGEN!
Sig mig engang, VED han virkelig godt at urene snart skal stilles frem?

Og hvorfor, hvorfor spørger jeg bare?
Hvorfor kl. lort?
Hvorfor ikke vente til kl. 6 i det hele taget?

Andre hvis børn er begyndt at vågne SÅ tidligt???

Mette - GAB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2008

Juniors mor

Jeps - kender det! Nu har vi også været igang siden 5:40 - førhen sov hun til kl 7!! Iihh det er altså tidligt!!! Og så sidder man her og ærger sig over at man ikke gik i seng før 24 :(

Helle - trææææt

Anmeld

22. marts 2008

Rasmine

JA NEMLIG!!!
Hvorfor sku man gå så sent i seng.
Hmm...

Anmeld

22. marts 2008

Juniors mor

Undrer mig også over hvorfor det er mig der sidder her i et kaos af blinkende larmende legetøj med en pyldret unge mens manden stadig ligger og sover.......Hmmmmm i morgen må det vist være min tur til at sove med ørepropper........!

Anmeld

22. marts 2008

Loggidut

Mebach skriver:

JA NEMLIG!!!
Hmm...

jammen for fanden bacon...er det i dag urene skal sættes? aj vel?

Anmeld

22. marts 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

Mebach skriver:

JA NEMLIG!!!
Hmm...

Nej da.
Det tror jeg da ikke.
Tror bare han "lader op til det".
Er det ikke sidst i marts?

Dagens spørgsmål i øvrigt?
Hvem bestemmer hvornår det skal være påske?
Altså, jeg mener; det er vel ikke Mayland, vel?
;)

Anmeld

22. marts 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Loggidut skriver:

Mebach skriver:

JA NEMLIG!!!
Hmm...

elementært...det er en udregning...som jeg sgu ikke kan huske hvordan hænger sammen....noget med et vist antal dage fra en eller anden dag...spørg ikke hvordan eller hvorfor....noget med kyndelmisse...ik?

Nej da.
Det tror jeg da ikke.
Tror bare han "lader op til det".
Er det ikke sidst i marts?

Dagens spørgsmål i øvrigt?
Hvem bestemmer hvornår det skal være påske?
Altså, jeg mener; det er vel ikke Mayland, vel?
;)

Anmeld

22. marts 2008

Loggidut

Påsken er i sin oprindelse den jødiske fest pesach (forbigang), hvor jøderne fejrer deres udfrielse af Egypten.

For den kristne er det imidlertid årets største højtid, hvor Jesu genopstandelse fejres.

Helligdagene i påsken hedder Palmesøndag, Skærtorsdag, Langfredag, Påskedag og 2. Påskedag.

Påskedag falder altid på første søndag efter første fuldmåne efter forårsjævndøgn. Det vil sige, at påskedag kan variere fra den 22. marts til den 25. april.

Fastelavn, St. Bededag, Kristi Himmelfart og pinsen retter sig ind efter påsken og falder derfor også forskelligt fra år til år.

Du kan læse påskeberetningerne i Matthæusevangeliet kapitel 21-28, Markusevangeliet kapitel 11-16, Lukasevangeliet kapitel 19-24 og Johannesevangeliet kapitel 12-20.

her står lidt

Anmeld

22. marts 2008

linemus

Sommertid starter natten til d.30. marts. Bare så vi lige har tjek på det. Og hvorfor siger man egentlig, at Påsken falder? Hvor falder den hen? Go' morgen! Line

Anmeld

22. marts 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

Påsken er i sin oprindelse den jødiske fest pesach (forbigang), hvor jøderne fejrer deres udfrielse af Egypten.

For den kristne er det imidlertid årets største højtid, hvor Jesu genopstandelse fejres.

Helligdagene i påsken hedder Palmesøndag, Skærtorsdag, Langfredag, Påskedag og 2. Påskedag.

Påskedag falder altid på første søndag efter første fuldmåne efter forårsjævndøgn. Det vil sige, at påskedag kan variere fra den 22. marts til den 25. april.

Fastelavn, St. Bededag, Kristi Himmelfart og pinsen retter sig ind efter påsken og falder derfor også forskelligt fra år til år.

Du kan læse påskeberetningerne i Matthæusevangeliet kapitel 21-28, Markusevangeliet kapitel 11-16, Lukasevangeliet kapitel 19-24 og Johannesevangeliet kapitel 12-20.

her står lidt

AHA, tak for det.
Så blev man så klog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.