20+0 førstegangsgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
12 svar
9 synes godt om
12. september 2013

Michelle21

Ja så ramte jeg 20+0 så nu jeg endelig halvvejs   jeg synes der er sket meget, jeg begynder og få kommentar udefra

hvor er det skønt  

Her får i lige et skønt billede  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Ja så ramte jeg 20+0 så nu jeg endelig halvvejs   jeg synes der er sket meget, jeg begynder og få kommentar udefra

hvor er det skønt  

hvor er du bare fin

Anmeld

12. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

hvor er du bare fin

Mange tak   Det skønt at være nået så langt nu

Anmeld

12. september 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Mange tak   Det skønt at være nået så langt nu

synes bare det noget ganske særligt endeligt at være nået halvvejs og personligt synes jeg tiden fra 20+ - 30 + er gået utroligt stærkt også

Anmeld

12. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

synes bare det noget ganske særligt endeligt at være nået halvvejs og personligt synes jeg tiden fra 20+ - 30 + er gået utroligt stærkt også

Det er det helt bestemt også   og jeg skal til eksamen i december så der jeg ved at være højgravid jeg synes ikke det ret lang tid siden jeg fortalte min mor det, der var jeg 5+0 

Anmeld

12. september 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Det er det helt bestemt også   og jeg skal til eksamen i december så der jeg ved at være højgravid jeg synes ikke det ret lang tid siden jeg fortalte min mor det, der var jeg 5+0 

det er virkelig bare dejligt at gå med den følelse at tiden flyver afsted. Frygter at tiden begynder at gå dræbene langsomt når vi når slutningen

Anmeld

12. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

det er virkelig bare dejligt at gå med den følelse at tiden flyver afsted. Frygter at tiden begynder at gå dræbene langsomt når vi når slutningen

det tror jeg også men sådan er det vel altid men glæder mig til at få ham ud

Anmeld

12. september 2013

Frk. Petersen

Michelle21 skriver:

hvor er det skønt  

Waaauw en flot bebse hule så kan jeg rigtig se hvad der venter mig om en måneds tid!! Hvor er det altså bare hyggeligt!

Anmeld

12. september 2013

Michelle21

Frk. Petersen skriver:

Waaauw en flot bebse hule så kan jeg rigtig se hvad der venter mig om en måneds tid!! Hvor er det altså bare hyggeligt!

mange tak  er også glad for den endelig er kommet lidt frem  

Anmeld

12. september 2013

Frk. Petersen

Michelle21 skriver:

mange tak  er også glad for den endelig er kommet lidt frem  

Kan jeg virkelig godt forstå!!!! her venter vi bare spændt.. ligner bare en tyk én

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.