Åh, de sørens navne.. Hjælp søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket af disse navne er pænest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

993 visninger
11 svar
1 synes godt om
12. september 2013

Claudia87

Min mand og jeg venter os en dejlig lille dreng til december, og vi er ovenud lykkelige begge to. Eneste problem er bare navnet til vidunderet.. Jeg har tusind (mindst) pigenavne på lager, men med hensyn til drengenavne er jeg næsten helt blank. Vi er kommet frem til disse 3 muligheder efter lang tids diskuteren frem og tilbage. Vores efternavne er ret lange (vi har 3), så derfor har et kriterie været at navnet ikke måtte være for langt, og ikke et dobbeltnavn.

I er bare nogen herlige tøser, hvis I gider stemme og I må meget gerne begrunde nedenunder

Tusind tak

/Claudia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Kløver

Synes alle 3 er dejlige navne, selv snakket om Lucas og Elias men synes de er ved at være en smule brugt, men synes alle 3 er rigtig gode navne

Anmeld

12. september 2013

lycly

Har stemt Oliver, men elsker alle 3 navne, det er lige den slags navne jeg elsker (min egen søn hedder Markus)

Anmeld

12. september 2013

kriknu

Synes det er lidt svært, det er alle 3 skønne navne - men vakler lidt mellem Oliver & Lucas .. 

Men en fornemmelse i mavne siger Oliver 

Anmeld

12. september 2013

K&S

Lucas

Anmeld

12. september 2013

modesty

Claudia87 skriver:

Min mand og jeg venter os en dejlig lille dreng til december, og vi er ovenud lykkelige begge to. Eneste problem er bare navnet til vidunderet.. Jeg har tusind (mindst) pigenavne på lager, men med hensyn til drengenavne er jeg næsten helt blank. Vi er kommet frem til disse 3 muligheder efter lang tids diskuteren frem og tilbage. Vores efternavne er ret lange (vi har 3), så derfor har et kriterie været at navnet ikke måtte være for langt, og ikke et dobbeltnavn.

I er bare nogen herlige tøser, hvis I gider stemme og I må meget gerne begrunde nedenunder

Tusind tak

/Claudia

Personligt ville jeg vælge et navn der ikke var helt så udbredt.

Men jeg kan bedst lide Lucas. 

Anmeld

12. september 2013

AnthonsMor

Claudia87 skriver:

Tusind tak

/Claudia

Jeg kan simpelthen ikke vælge.. De er alle 3 navne vi talte om til Anthon, og jeg elsker dem alle 3!!

Anmeld

12. september 2013

MyLove E

Jeg har stemt Elias Har selv en Elias

Anmeld

13. september 2013

Pigent

Claudia87 skriver:

Tusind tak

/Claudia

Jeg har stemt Oliver

Elias er også et fint navn og Lucas syns jeg der er rigtig mange drenge der hedder

Anmeld

13. september 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Oliver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.