Det var tæt på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2013

Rikke2404

Det begynder godt nok at være hårdt at være gravid med de to små 

Jeg var til scanning igår, og pigerne følges stadig godt ad. 1454g og 1474g. 

Jeg snakkede efterfølgende med lægen, fordi jeg havde haft SÅ mange smerter i min lænd, og underliv de sidste par dage. Så meget at jeg dårlig nok kunne gå. Det viser sig så at jeg har bækkenløsning  Og de har lagt sig godt nedad medhovedet, så det presser godt på dernede. Min livmoderhals var også afkortet til 28mm, hvor den for to uger siden var på 34mm. Havde den været på 25mm, ville de have indlagt mig, og givet de små lungemodner. Men stoppet det hvis jeg var på vej i fødsel.. Så det var tæt på! 

Så nu ligger jeg så her på sofaen, og

'nyder' min tilstand. Håber for alt i verden ikke at jeg føder før uge 34..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Tanja1234

Rikke2404 skriver:

Det begynder godt nok at være hårdt at være gravid med de to små 

Jeg var til scanning igår, og pigerne følges stadig godt ad. 1454g og 1474g. 

Jeg snakkede efterfølgende med lægen, fordi jeg havde haft SÅ mange smerter i min lænd, og underliv de sidste par dage. Så meget at jeg dårlig nok kunne gå. Det viser sig så at jeg har bækkenløsning  Og de har lagt sig godt nedad medhovedet, så det presser godt på dernede. Min livmoderhals var også afkortet til 28mm, hvor den for to uger siden var på 34mm. Havde den været på 25mm, ville de have indlagt mig, og givet de små lungemodner. Men stoppet det hvis jeg var på vej i fødsel.. Så det var tæt på! 

Så nu ligger jeg så her på sofaen, og

'nyder' min tilstand. Håber for alt i verden ikke at jeg føder før uge 34..

Puha.. Det er aldrig rart at blive "lagt ned", men man skal virkelig huske at det er for de smås bedste - også selvom det er trist.

Jeg var selv liggende fra uge 19 til jeg fødte 33+6. Det er tæt på den værste tid i mit liv...

Krydser fingre for at de små bliver derinde længe endnu.

Anmeld

12. september 2013

Rikke2404

Tanja1234 skriver:

Puha.. Det er aldrig rart at blive "lagt ned", men man skal virkelig huske at det er for de smås bedste - også selvom det er trist.

Jeg var selv liggende fra uge 19 til jeg fødte 33+6. Det er tæt på den værste tid i mit liv...

Krydser fingre for at de små bliver derinde længe endnu.

Nej det er da virkelig kedeligt  der er en masse andet jeg kunne give mig til 

Det var nu også tidligt at du fødte. Var det også med tvillinger? 

Anmeld

12. september 2013

Tanja1234

Rikke2404 skriver:

Nej det er da virkelig kedeligt  der er en masse andet jeg kunne give mig til 

Det var nu også tidligt at du fødte. Var det også med tvillinger? 

Ja der er mange andre ting man godt kunen finde på

Nej jeg var bare gravid med en enkelt - men blev lagt ned pga. for tidlig vandafgang, faktisk allerede fra uge 16 - men de troede bare først på mig i uge 19.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.