Så kom vi i uge 35 og nu som FRUE!

Blev gift 7-9-13 - så den sidste uge har baby været sat lidt på standby og her til aften når jeg ligger og mærker på maven synes jeg det er som om den er vokset helt vildt og bevæger sig anderledes.
Jeg er sikker på alt er som det skal være, men da jeg ikke har haft så meget tid til at tænke på den tror jeg det er derfor det pludselig føles lidt anderledes.
Baby var super sød under brylluppet, den var lidt muggen da vi endelig kom i seng fredag aften efter at have knoklet hele dagen for at være klar, og efter 1½ time i hestevogn synes den bestemt heller ikke det var sjovt længere.
Men nærmest ingen halsbrand og ellers havde jeg det udmærket, klarede vi det da til trods for at klokken var 5 søndag morgen inden vi kom i seng og så LIGE skulle have ryddet op og gjort rent søndag

Nu er det næste der skal ske faktisk baby

ja altså huset ligner stadig lort pga. gaver, blomster og lign. Men vi har købt en ny reol som vi forhåbentlig får på fredag

Ihh er bare den lykkeligste kvinde i verden
Lige et par billeder fra bryllup (kun fordi jeg ELSKER de billeder) og så selvf. et par mavebilleder fra idag 34+1
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld