34+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
4 svar
6 synes godt om
11. september 2013

Kris89

Så kom vi i uge 35 og nu som FRUE!

Blev gift 7-9-13 - så den sidste uge har baby været sat lidt på standby og her til aften når jeg ligger og mærker på maven synes jeg det er som om den er vokset helt vildt og bevæger sig anderledes.

Jeg er sikker på alt er som det skal være, men da jeg ikke har haft så meget tid til at tænke på den tror jeg det er derfor det pludselig føles lidt anderledes.

Baby var super sød under brylluppet, den var lidt muggen da vi endelig kom i seng fredag aften efter at have knoklet hele dagen for at være klar, og efter 1½ time i hestevogn synes den bestemt heller ikke det var sjovt længere.

Men nærmest ingen halsbrand og ellers havde jeg det udmærket, klarede vi det da til trods for at klokken var 5 søndag morgen inden vi kom i seng og så LIGE skulle have ryddet op og gjort rent søndag

Nu er det næste der skal ske faktisk baby ja altså huset ligner stadig lort pga. gaver, blomster og lign. Men vi har købt en ny reol som vi forhåbentlig får på fredag

Ihh er bare den lykkeligste kvinde i verden

Lige et par billeder fra bryllup (kun fordi jeg ELSKER de billeder) og så selvf. et par mavebilleder fra idag 34+1
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Clisolka

Kris89 skriver:

Blev gift 7-9-13 - så den sidste uge har baby været sat lidt på standby og her til aften når jeg ligger og mærker på maven synes jeg det er som om den er vokset helt vildt og bevæger sig anderledes.

Jeg er sikker på alt er som det skal være, men da jeg ikke har haft så meget tid til at tænke på den tror jeg det er derfor det pludselig føles lidt anderledes.

Baby var super sød under brylluppet, den var lidt muggen da vi endelig kom i seng fredag aften efter at have knoklet hele dagen for at være klar, og efter 1½ time i hestevogn synes den bestemt heller ikke det var sjovt længere.

Men nærmest ingen halsbrand og ellers havde jeg det udmærket, klarede vi det da til trods for at klokken var 5 søndag morgen inden vi kom i seng og så LIGE skulle have ryddet op og gjort rent søndag

Nu er det næste der skal ske faktisk baby ja altså huset ligner stadig lort pga. gaver, blomster og lign. Men vi har købt en ny reol som vi forhåbentlig får på fredag

Lige et par billeder fra bryllup (kun fordi jeg ELSKER de billeder) og så selvf. et par mavebilleder fra idag 34+1

Skønne billeder - stort tillykke med brylluppet 

Anmeld

11. september 2013

Kris89

Babymor2010 skriver:

Skønne billeder - stort tillykke med brylluppet 

Tusind tak

Anmeld

12. september 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Åhh hvor er i alle altså bare smukke og sikke den mave vokser udad , så flot så flot

Anmeld

12. september 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Åhh hvor er i alle altså bare smukke og sikke den mave vokser udad , så flot så flot

Tusind tak

Ja det er helt vildt det der sker nu... kan bare mærke den vokser og vokser, kan slet ikke følge med

Nu har fokus jo også været andet sted, for sys godt nok det hele mærkes anderledes nu

begyndt at få mens lign. smerter... har ikke ondt, men sådan øm og lidt utilpas...

godt der officielt kun er 10 dage tilbage på job nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.