Gravid 2 gang hvad gør i med barn nr 1 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skal ha kejsersnit og manden skal med .

Men jeg tænker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

baby012

Vi fik storesøster passet da lillebror kom  

Anmeld

11. september 2013

Aabye

Nu fik jeg godt nok ikke kejsersnit.. 

Men vi fik storebror passet imens jeg var på fødegangen.. Mormor og morfar havde æren af at have knægten i 3 nætter da vi lå indlagt på neonatal pga en lunge med hul i :/

Det var ikke noget problem, men nu er vores store dreng også ret vant til at være hos sin mormor og morfar, så vant til det at jeg tror han betragter det som hans andet hjem

Anmeld

11. september 2013

Oxydatiion

Skal ikke have kejsersnit, men har termin på onsdag og når det sker skal storebror hjem til sin ældste moster og passes Vi har en aftale om at jeg bare ringer når jeg går i fødsel.

Anmeld

11. september 2013

bonnie81

Anonym skriver:

Hej piger

Men jeg tænker

da jeg sku føde var min datter hos min søster fik så akut kejsersnit efter 24 timer med veer.

fik lillebror kl 8 om morgene og min mand hentede så vores datter samme aften og sov med hende afleverede hende i vug og kom så op tilmig igen og vi fik lov til at tage hjem kl 14 også hentede vi hende og havdehende hjemme lige så længe minmand havde barsel

Anmeld

11. september 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger

Men jeg tænker

Her skal jeg afsted i morgen - jeg får storesøster passet af en veninde, som har en datter der går i samme børnehave som min datter  De er vant til at se hinanden hver dag, så hun kender dem meget godt 

Min kæreste tager så hjem om aften til vores datter, afleverer hende i børnehave og tager så tilbage til mig om morgenen 

Anmeld

12. september 2013

Hjaltesmor

Jeg skal ikke have kejsersnit, men vi har for flere måneder siden aftalt, at farmor og farfar står på standby, og vi ringer, når fødslen går i gang. Så kommer de og henter. Min søn er forberedt på, at han kan blive vækket om natten for at blive hentet af farmor og farfar.
Og han har pakket en taske med sit tøj og en gave til lillesøster, som han tager med.

Anmeld

12. september 2013

mth1987

Anonym skriver:

Hej piger

Men jeg tænker

Her blev storesøster passet mens jeg fik pks men han sov hjemme alle dage mens jeg var på hospitalet. 

Anmeld

12. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg fik aks med min yngste.

Min veninde og hendes datter på samme alder som min datter var hos mig fra termin og til en uge efter, han kom ud (3,5 uger i alt).

Hun havde den ældste hjemme i vores lejlighed og sørgede for, at hun kom i dp, mens lillebror og jeg var på sygehuset (48 timer).

Jeg havde en anden veninde med mig under mit aks, og de kom alle og besøgte mig så meget som muligt, så vi ikke følte os helt alene i verden

(jeg er alene med ungerne, derfor ingen mand til hverken at komme med eller passe den ældste )

Anmeld

12. september 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej piger

Men jeg tænker

Har fået ks.
Her afleverede vi selv den store i vuggestue og tog så på sygehuset. Mormor hentede ham efter middagsluren og kom om aften med hende for at se lillebror. Far tog ham med hjem for at sove. Og afleverede så i vuggestue hvor farmor så hentede. Samme motus om aften. Om formiddagen kom far og storbror så og hentede os hjem.

Den nemmeste løsning for os da far ikke måtte sove på barsels afdelingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.