Uge 32 og det klør over hele men ingen eksem eller knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2013

dollygirl

Hej piger hjælp!!!

Det klør konstant over hele kroppen. Har søgt på nettet og der står det 5% af gravide får hudsygdom hvor det klør over hele kroppen.

Er det virkelig det jeg har fået ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Aabye

Det kan være leverbetinget graviditets kløe..
Men det kan en læge svare dig på.. om der kan gøres noget ved det, ved jeg desværre ikke.. :/

Anmeld

11. september 2013

MortilElias2010

dollygirl skriver:

Hej piger hjælp!!!

Det klør konstant over hele kroppen. Har søgt på nettet og der står det 5% af gravide får hudsygdom hvor det klør over hele kroppen.

Er det virkelig det jeg har fået ??

Sådan har jeg fået det EFTER min søns fødsel og han bliver 4 år til januar. Mit passer også på de fleste eller alle symptomer på leverbetinget graviditetskløe MEN blodprøver giver ikke noget svar, min lever fejler intet, får hedeture, når jeg sveder kløer det, er jeg i berøring med vand kløer det om det er rent postevand, badevand i svømmehalle, eller Elias badekarsvand kun med sæbe uden tilsætningssstoffer i - får det til at klø - men kan ingen svar finde nogen steder hos læger eller sygehusvæsenet... Alnok mod allergi tager det nogen timer. Allergi har jeg heller ikke. Der er dage jeg er ved at blive sindssyg. Om natten er det værst, kan kradse mig til blods pågrund af kløen! 

Krydse talt for at D er ikke er DET du har. Jeg er et stort spørgsmålstegn omkring mit ihvertfald. 

God bedring, håber det stopper 

Anmeld

11. september 2013

dollygirl

MortilElias2010 skriver:

Sådan har jeg fået det EFTER min søns fødsel og han bliver 4 år til januar. Mit passer også på de fleste eller alle symptomer på leverbetinget graviditetskløe MEN blodprøver giver ikke noget svar, min lever fejler intet, får hedeture, når jeg sveder kløer det, er jeg i berøring med vand kløer det om det er rent postevand, badevand i svømmehalle, eller Elias badekarsvand kun med sæbe uden tilsætningssstoffer i - får det til at klø - men kan ingen svar finde nogen steder hos læger eller sygehusvæsenet... Alnok mod allergi tager det nogen timer. Allergi har jeg heller ikke. Der er dage jeg er ved at blive sindssyg. Om natten er det værst, kan kradse mig til blods pågrund af kløen! 

Krydse talt for at D er ikke er DET du har. Jeg er et stort spørgsmålstegn omkring mit ihvertfald. 

God bedring, håber det stopper 

Puha håber jeg ikk :/

Anmeld

11. september 2013

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Det lyder som om din lever er påvirket af graviditen. du skal til lægen og have taget nogle blodprøver.Hvis de er forhøjede er der hjælp at få. held og lykke med det hele. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.