Bad og aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

LotteN

her er det også aftensmad og så bad bagefter...
for her kommer maden også i håret engang imellem, så det er vidst bedst sådanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Miamaja

ren i seng her. hvis badet var for maden ville han komme iseng med mad i haaret og det gaar ikke, synes mor

Anmeld

19. juli 2009

Cris

Tak for jeres svar! Det lyder som om de fleste børn går i bad efter maden. Jeg tror, at når de bliver lidt ældrer, så kan man ændre på det for så er der ikke så meget mad rod. I Spanien og andre stedder er det meget normalt at de spiser efter bad, det er ikke godt at spise aftensmaden, når man er snavset og så går de i seng med en dejlig fyldt mave. Jeg tror at i DK man hellere vil have bad til sidst, så de kan slappe lidt af. Jeg selv giver ham mad og så går han i bad, men nogle gange er han så støvet, at jeg overvejer at bytte på det. Men lige nu virker det godt sådan. Måske når han bliver lidt størrer ændrer vi på bad rutinen...

Anmeld

19. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Luka på 21 mdr. bliver altid badet om aften - først mad og så bad. Det passer så med, at han lige kan nå, at lege lidt bagefter inden, at han skal i seng.

Lina på 4 mdr. kommer altid i bad om morgen/formiddagen efter, at hun har fået en flaske.

Anmeld

19. juli 2009

Ayasmor

Her står den på aftensmad (det jeg selv får), bad og så putning... Så er min datter dejlig ren, og småsøig efter badet og lige klar til at få sunget godnatsang..

Anmeld

19. juli 2009

Mor24

her står den også først på aftensmad og derefter et bad.. ellers skulle han også bare bades to gange fordi der er tit mad og mælk over alt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.