Den samme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
8 svar
2 synes godt om
11. september 2013

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er stadig forholdsvis ung og man ved jo aldrig hvad fremtiden byder, men jeg har kun haft et seriøst forhold og det er jeg stadig i. Tror på at ham jeg er sammen med nu kunne jeg godt få en fremtid med. Jeg har kun været sammen med ham seksuelt og lavet alt hvad kærester nu laver. Har kun kysset og krammet med eks kærester.

Mit spørgsmål til jer er 

Jer som mødte jeres mand/kæreste da i var unge og ikke havde været sammen med andre før (Seksuelt) har i aldrig fortrudt at i kun har været sammen med den ene og hvordan har i det med at i måske aldrig kommer til prøve andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

AMM00

Jeg har været sammen med min mand siden jeg var 17 og han var den første og bliver den sidste.. jeg har aldrig tænkt på om jeg ville fortryde det for jeg synes det er noget specielt..

Anmeld

11. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er stadig forholdsvis ung og man ved jo aldrig hvad fremtiden byder, men jeg har kun haft et seriøst forhold og det er jeg stadig i. Tror på at ham jeg er sammen med nu kunne jeg godt få en fremtid med. Jeg har kun været sammen med ham seksuelt og lavet alt hvad kærester nu laver. Har kun kysset og krammet med eks kærester.

Mit spørgsmål til jer er 

Jer som mødte jeres mand/kæreste da i var unge og ikke havde været sammen med andre før (Seksuelt) har i aldrig fortrudt at i kun har været sammen med den ene og hvordan har i det med at i måske aldrig kommer til prøve andet?

Jeg er 25 - og min kæreste er den ene af de 2 jeg har været sammen med.  vi har været sammen i 10 år, skal giftes til sommer.. Jeg har ALDRIG fortrudt at jeg ikke har "prøvet" andre - har tværtimod fortrudt at Mun seksuelle debut ikke skete med min kommende mand, men med en kæreste jeg havde da jeg var 13.

Og btw - vi har et fantastisk liv i soveværelset

Anmeld

11. september 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hej 

Mit spørgsmål til jer er 

Jeg har været sammen med min kæreste i knap 7 år og han er også den eneste jeg har været sammen med, og fortryder bestemt ikke han var den første og eneste, han giver mig alt hvad jeg har brug for fra en mand og har aldrig tænkt på at være sammen med andre mænd. Dog kan jeg godt misunde være lidt jaloux på at han har været sammen med andre end mig, men han er også 10 år ældre og på den anden side har det været dejligt med en erfaren mand

Anmeld

11. september 2013

Benjamins'mor

Jeg har været sammen med min kæreste siden jeg var 14, har ikke været sammen med andre (er 19 nu), og jeg har ikke fortrudt.

Anmeld

11. september 2013

baby012

Anonym skriver:

Hej 

Mit spørgsmål til jer er 

Jeg ville ønske min mand var den eneste jeg havde været sammen med.. 

Og ville også ønske at han ikkehavde været sammen med andre end mig .. 

Anmeld

12. september 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej 

Mit spørgsmål til jer er 

Min kæreste havde det engang sådan lidt om der ikke var andet i livet. Jeg er hans første rigtige kæreste og forstår hans tankegang, han har jo ikke "udforsket" noget som helst, men i dag hvor vi er på vores 8. år så tænker han slet ikke sådan og han tror slet ikke at han kan leve uden mig 

Jeg har det sådan lidt at, hvis det fungere, man er glad osv - jamen hvorfor så ødelægge det af? Tænk på hvis man fandt en ny og så var han bare en kæmpe idiot og så står man lidt og tænker på hvad man engang havde Altså så er man jo bare dum 

Anmeld

12. september 2013

Mick

Nu har jeg godt nok haft lidt forskellige partner, men har været sammen med min kone i 4 år næsten, og jeg nyder det, og syntes kun at vores sex bliver bedre og bedre for hver gang. 

Jeg kunne godt forstille mig at være sammen med hende for altid, selvfølgelig er der fordele ved at være single, men kan da også huske al det kedelige sex man har haft, da jeg var single. 

Men du skal jo gøre hvad du føler er rigtigt, kan jo være en skræmmende tanke altid at være sammen med den samme, men omvendt er det ikke også fedt ? 

evt så findes der jo mennesker der har et åbent forhold og som syntes at det er det bedste i deres forhold. 

Så der jo ikke noget der er rigtigt eller forkert.

Held og lykke 

Anmeld

12. september 2013

lycly

Jeg kommer lige med et omvendt perspektiv. Min kæreste er jeg sikker på er den eneste ene og jeg ville ønske at jeg ikke havde været sammen med andre end ham. For hvorfor? Hvad har jeg fået ud af det? Sex er jo trods alt bedst med en man virkelig elsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.