gravid og besvime?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

Sander&Vitus-Mor

justagirl skriver:

underligt! min læge sagde uge 12.. :s

Har du ikke fået udleveret en gravidlitets plan, en oversigt over hvornår der ligger scanninger, samt lægebesøg og Jordemoderbesøg.. Der står også hvornår de forskellige vitaminer skal startes op. Og det samme i de brochure om tilskud, og det står da også på sundhedsstyrelsen :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

justagirl

B&J skriver:

jeg ville få taget en blodprøve for at se om du mangler det for vis du mangler det så ville jeg starte nu...

og ja det er slet ikke sjovt og hvor er jeg gad for du satte dig ned to trøjen af så kroppen kunne få luft det er så ubehaligt og man bliver bange og en masse på engang, og ja en kø er det væreste når det er. alle butikker skulle have graviditets stole til dem der er gravide

nemlig haha! - men ellers skønt at være gravid! maven vokser! og det hele er skønt! glæder mig til at se hvor mange der er.. eller om der kun er 1 :* hvor detspændende!

Anmeld

11. september 2013

justagirl

VråJepsen skriver:

Har du ikke fået udleveret en gravidlitets plan, en oversigt over hvornår der ligger scanninger, samt lægebesøg og Jordemoderbesøg.. Der står også hvornår de forskellige vitaminer skal startes op. Og det samme i de brochure om tilskud, og det står da også på sundhedsstyrelsen :-) 

må have set forkert på ugerne.. -.- henter jern så snart som imorgen? det er dem der hedder 40 mg ikke?

Anmeld

11. september 2013

B&J

justagirl skriver:

nemlig haha! - men ellers skønt at være gravid! maven vokser! og det hele er skønt! glæder mig til at se hvor mange der er.. eller om der kun er 1 :* hvor detspændende!

jaaa det er fantastisk at der vokser en eller 2 eller 3 små spir inde i en eller flere det er så vildt at man kan skabe noget så vidunderligt og man kan dele sin kærlighed til

Anmeld

11. september 2013

justagirl

VråJepsen skriver:

Så tror jeg da gerne jeg er så træt! camille altså!

Anmeld

11. september 2013

Sander&Vitus-Mor

justagirl skriver:

har kigget forkert på min plan med graviditeten! der står uge 10! - må ned og hente imrogen! for søren da!

Jeps det må du heller få gjort, så må du heller lige undskylde din læge, så man ikke tror det er en inkompetent klovn ;-)

det kan også tage toppen af trætheden.. 

Anmeld

11. september 2013

Sander&Vitus-Mor

justagirl skriver:

må have set forkert på ugerne.. -.- henter jern så snart som imorgen? det er dem der hedder 40 mg ikke?

40-50 mg ferrojern, siger man :-)

Anmeld

11. september 2013

justagirl

VråJepsen skriver:

Jeps det må du heller få gjort, så må du heller lige undskylde din læge, så man ikke tror det er en inkompetent klovn ;-)

det kan også tage toppen af trætheden.. 

må have hørt forkert ... det kan ske for selv det bedste!

Anmeld

11. september 2013

L&V

justagirl skriver:

hej alle er i uge 11+o på fredag.. men idag da jeg var nede i centeret .. fik jeg kold sved og blev ligbleg.. det hele blev slørret! måtte smide blusen sætte mig ned.. har prøvet at besvime nogle gange før..

kan det skyldes graviditeten :s ?? denne gang :s det var bestemt ikke rart! - har ingen symptomer udover.. andet end træthed smerter i underliv.. og ømme bryster..

men ellers går det godt med den lille / de små! skal til scanning d 24! og jeg glæder mig så meget! til at se hvor mange der er! og om alt er i orden! er så lykkelig!

Husker du at tage din jern? Jeg fik ik nok jern og besvimede også men efter jeg fik mere jern holdte det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.