Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja vi er lidt på bar bund da vi ikke kan blive enige.. hihi Det eneste navn vi er enige om er pænt er Chloe..
Men vil jo gerne have flere og vælge mellem.
Kun pige navne da det nok er det vi venter og helst amerikanske navne..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja vi er lidt på bar bund da vi ikke kan blive enige.. hihi Det eneste navn vi er enige om er pænt er Chloe.. Men vil jo gerne have flere og vælge mellem. Kun pige navne da det nok er det vi venter og helst amerikanske navne..
Jamie er et dejligt navn
Jeg tænker Jamie og
Emmelie
Melina
Celina
Natalie
Lea(h)
Julia
Sofia
Hailey
Mabel
Olivia
Ella
MIWULA skriver: Ja vi er lidt på bar bund da vi ikke kan blive enige.. hihi Det eneste navn vi er enige om er pænt er Chloe.. Men vil jo gerne have flere og vælge mellem. Kun pige navne da det nok er det vi venter og helst amerikanske navne..
Barnepigen skriver: Jamie er et dejligt navn Jeg tænker Jamie og Emmelie Melina Celina Natalie Lea(h) Julia Sofia Hailey Mabel Olivia Ella
Tusind tak
Krussedulle skriver: Uh det er svært Men Chloe er også flot Jeg syntes også at Ava er flot.. eller Hayley
Uh det er svært Men Chloe er også flot Jeg syntes også at Ava er flot.. eller Hayley
Ja det er vi også vilde med meeeen det er nu lidt rart at være helt sikker på der ikk er andre navne.. hihi
jamie og jasmin
Kender en Jamie og Ronja. Og en Jamie og Lioba( dog er Jamie her en pige)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128