Alene og træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2013

Anonym trådstarter

Manden har aldrig taget ungerne om natten, til trods for den store på 4 ALDRIG har sovet igennem, er stadig oppe ved ham 3-5 gange (ved ham + jeg er nede og tisse et par gange) om natten, nu er jeg så højgravid og når jeg når kl 15-16 stk. er jeg fuldstændig færdig, jeg kan næsten ikke hænge sammen, jeg kan ikke ligge mig i løbet af dagen, da jeg stadig arbejder (5 uger til termin)

Nogle der kender nogle opkvikkende tricks til gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

hekran

Anonym skriver:

Manden har aldrig taget ungerne om natten, til trods for den store på 4 ALDRIG har sovet igennem, er stadig oppe ved ham 3-5 gange (ved ham + jeg er nede og tisse et par gange) om natten, nu er jeg så højgravid og når jeg når kl 15-16 stk. er jeg fuldstændig færdig, jeg kan næsten ikke hænge sammen, jeg kan ikke ligge mig i løbet af dagen, da jeg stadig arbejder (5 uger til termin)

Nogle der kender nogle opkvikkende tricks til gravide?

Var det en mulighed, at din mand tog sig af den store om natten? Der er bare ikke noget opkvikkende trick, når man er så langt henne! Det er det mindste han kan gøre! Far skal til at lave aftensmad og have nattetjansen. Så må I se, hvor godt han hænger sammen

Du skal jo nok regne med, at det ikke er muligt for dig at tage dig af den store om natten om nogle uger, så han kan lige så godt vænne sig til det.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Var det en mulighed, at din mand tog sig af den store om natten? Der er bare ikke noget opkvikkende trick, når man er så langt henne! Det er det mindste han kan gøre! Far skal til at lave aftensmad og have nattetjansen. Så må I se, hvor godt han hænger sammen

Du skal jo nok regne med, at det ikke er muligt for dig at tage dig af den store om natten om nogle uger, så han kan lige så godt vænne sig til det.

Gid det var så vel, men han har ikke barsel efter fødslen, så det skal jeg

Anmeld

11. september 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Øhhh...selv om at han ikke har barsel, så kan han da godt hjælpe til. Det er da lige så meget hans børn. Så er han hjemme, så hjælper han til på lige fod med dig. Bum, min mening.

Du er simpelthen nød til at få ham forklaret, at du har brug for hjælp/aflastning. Hvis du syntes at det er svært nu, så bliver det da kun endnu sværer når den lille ny kommer.

Kram herfra.

Anmeld

11. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Sorry men hvis barnet er så gammelt er du skam heller ik på barsel mere mht det barn og SÅ burde han da tag del morskaben lige som dig....

han kan vel mindst lige så godt stå op som du kan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.