Leverbetinget graviditetskløe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har idag været til lægen og få taget blodprøve da jeg har ekstremt kløe på hænder og fødder, især om natten - hvilket gør jeg ofte ikke kan sove fordi det klør.

Jeg får svar i eftermiddag.
Men, hvad sker der hvis man har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der har prøvet det eller ved noget?

Anmeld

11. september 2013

dollygirl

Anonym skriver:

Jeg har idag været til lægen og få taget blodprøve da jeg har ekstremt kløe på hænder og fødder, især om natten - hvilket gør jeg ofte ikke kan sove fordi det klør.

Jeg er i uge 32 og er begyndt at klø i hele kroppen . Det er virkelig voldsomt

Men skal ringe til lægen i morgen for det ka vist være farligt for fosteret

Anmeld

11. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

hvis du har det og det kun er hænder og fødder er det mildt, men du får noget pencilin du skal tage resten af graviditeten, der kan godt gå en uges tid før de virker, men zinksalve kan hjælpe lidt på det

Anmeld

11. september 2013

DianaRJS

dollygirl skriver:

Jeg er i uge 32 og er begyndt at klø i hele kroppen . Det er virkelig voldsomt

Men skal ringe til lægen i morgen for det ka vist være farligt for fosteret

det kan ikke være farligt for forstret, men det kan være farligt for dig, da det er din lever der arbejder på overtryk så jo i bund og grund er det nok også farligt for forstret.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

det kan ikke være farligt for forstret, men det kan være farligt for dig, da det er din lever der arbejder på overtryk så jo i bund og grund er det nok også farligt for forstret.

Min læge sagde at babyen kan risikere at dø, kan jeg også se står omkring på nettet.
Min læge sagde også at man skulle sættes igang inden 38+0. Jeg er 36+1 idag.

Anmeld

11. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Min læge sagde at babyen kan risikere at dø, kan jeg også se står omkring på nettet.
Min læge sagde også at man skulle sættes igang inden 38+0. Jeg er 36+1 idag.

altså nu har jeg self haft det 2 ud af 3 graviditeter, og et er ikke sådan det hænger sammen...

grunden til det er farligt for baby er fordi det er farligt for dig, da det kan sætte din lever ud af funktion, hvilket bestemt ikke er godt. og derfor kan det blive farligt for baby.

hvis de kan holde dine levertal nede vil du formegentlig få lov at gå tiden ud. men tror muligvis det er forskelligt fra sted til sted.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

altså nu har jeg self haft det 2 ud af 3 graviditeter, og et er ikke sådan det hænger sammen...

grunden til det er farligt for baby er fordi det er farligt for dig, da det kan sætte din lever ud af funktion, hvilket bestemt ikke er godt. og derfor kan det blive farligt for baby.

hvis de kan holde dine levertal nede vil du formegentlig få lov at gå tiden ud. men tror muligvis det er forskelligt fra sted til sted.

Det var det min læge sagde. Jeg har skam ikke forstand på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.