Ny i gruppen med kvalme døgnet rundt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

mum2010

Hej allesammen  Vil lige melde mig under fanerne med min lille marts baby. Har endelig været ved lægen og fået bekræftet at det hele er som det skal være, så ser frem til en dejlig graviditet med mit første barn. Lider dog af en skrækkelig kvalme døgnet rundt, men håber da at det snart forsvinder igen
Kram Jannie 6+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

LauraLW

mum2010 skriver:

Hej allesammen  Vil lige melde mig under fanerne med min lille marts baby. Har endelig været ved lægen og fået bekræftet at det hele er som det skal være, så ser frem til en dejlig graviditet med mit første barn. Lider dog af en skrækkelig kvalme døgnet rundt, men håber da at det snart forsvinder igen
Kram Jannie 6+5

Mange gange tillykke med lille bebs

Velkommen i gruppen, og håber du snart slipper af med kvalmen!

Laura - som 7-9-13 endnu ikke lider af kvalme.

Anmeld

19. juli 2009

Mila

mum2010 skriver:

Kram Jannie 6+5

Tillykke med din  lille spire...

Håber kvalmen snart forsvinder. (Min forsvandt hurtigt, og jeg husker godt hvor forfærdeligt det var) Puhaaa.....

Held og lykke med det hele...

Mila 13+0 x 2  små banditter.

Anmeld

22. juli 2009

baby2010

Mange tillykker herfra også! Kvalme kan jeg nikke genkendende til - jeg lider stadig lidt af det (var ellers sengeliggende i næsten 2 uger!).

Prøv at købe søsyge armbånd hos Matas - jeg tror ikke på den slags, men i desperation købte jeg dem og guess what!?!?! De virker altså på mig!

Kh Julie 8+2

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har (7.9.13) ikke kvalme denne gang, - endnu - men jeg har altså også kun hørt rigtig godt om de der armbånd Så køb sådan en og du får et nyt liv, siger dem der har prøvet det

Afsted til Matas og tillykke

Anmeld

24. juli 2009

mum2010

Hej allesammen  Mange tak for svarene
Har nu været i matas for at købe armbåndene, og jo de virker lidt, men har dog ikk fjernet kvalmen helt. Er ikk helt sikker på at jeg sætter dem ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.