jeg blvier snart sindsyg -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. september 2013

DianaRJS

jeg har de sidste 14 dage nærmest været (beklager) fyldt med snot i hele hovedet, og hostet som sindsyg.

og nu er jeg bare ved at have fået nok!!!!!!

de små ligge så langt nede i mit bækken at hver gang jeg hoster, som stort set er konstant, føler jeg sku ejg er ved at tisse i bukserne!!!!

så piger kom med et super godt råd til "gå væk hoste, gerne omgående"

ej nogen der har nogle råd til hvordan man mindskner hosten??? er virkelig ved at blive sindsyg :/ og alt for for varme drikke er afprøvet uden held, haleluja for immunforsvar=0! -.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

jeg har de sidste 14 dage nærmest været (beklager) fyldt med snot i hele hovedet, og hostet som sindsyg.

de små ligge så langt nede i mit bækken at hver gang jeg hoster, som stort set er konstant, føler jeg sku ejg er ved at tisse i bukserne!!!!

ej nogen der har nogle råd til hvordan man mindskner hosten??? er virkelig ved at blive sindsyg :/ og alt for for varme drikke er afprøvet uden held, haleluja for immunforsvar=0! -.-

Har du fået tjekket dit d vitamin behov???

Men ellers har jeg altså en varm drik som faktisk 9 ud af 10 gange kurerer manden..

Anmeld

11. september 2013

Savannah

Maja88 skriver:

Men ellers har jeg altså en varm drik som faktisk 9 ud af 10 gange kurerer manden..

Opskrift, tak! :-D Nu er jeg på 11. dagen med lungebetændelse og hoste... aavvV!!!

Anmeld

11. september 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

jeg har en sygdom der gør jeg ikke kan holde d-vitaminer i kroppen, så jeg bliver halvt dopet med dvitaminer hver dag ;P og så render til blodprøver hver 14 dag. så det er helt sikkert det ikke er derfor, lægen mener det er fordi jeg er gravid, og da det godt kan svække imunforsvaret tager jeg bare alt der kan tages af sygdomme....

men hvilken varm drik er det?

Anmeld

11. september 2013

Maja88

Sally-Slingshot skriver:

Opskrift, tak! :-D Nu er jeg på 11. dagen med lungebetændelse og hoste... aavvV!!!

Kog 1 liter vand

2-3 skiver frisk citron.. overhældes os lades trække lidt... ikke mere end en 3-4min da det så godt kan blive bitter.op med citronerne og tilsæt en 2-3-4 spiseskeer sukker.. alt efter hvor sødt man godt kan lide det

Anmeld

11. september 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Kog 1 liter vand

2-3 skiver frisk citron.. overhældes os lades trække lidt... ikke mere end en 3-4min da det så godt kan blive bitter.op med citronerne og tilsæt en 2-3-4 spiseskeer sukker.. alt efter hvor sødt man godt kan lide det

Ved godt det lyder simpelt men er simpelthen en mirakelkur

Anmeld

11. september 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

Men jeg fik ved lægen i min sidste graviditet kodein så jeg kunne få ro om nattenfra hosten af..måske du kunne spørge om det

Anmeld

11. september 2013

justagirl

ja tak! også her! jeg har været snottet og ondt i hals hostet i 3 uger!

hurrrra! for dårligt imunforsvar!

Anmeld

11. september 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

Shit der er bare ikke noget værre! 

Hver gang jeg har haft det sådan, har jeg fået nogen tabeletter ved min læge, som hedder Kodein DAK. En tabelet inden man skal sove, og igen en om morgenen, er nok til at jeg slet ikke hoster hele døgnet  og så forsvinder det som regl af sig selv. Der står godt nok at man skal snakke med sin læge inden anvendelse, når man er gravid eller ammende. Kunne da være et forsøg værd 

Anmeld

11. september 2013

Savannah

Maja88 skriver:

Kog 1 liter vand

Årh, det laver jeg altid og så med frisk ingefær i. Det plejer at hjælpe, men desværre ikke denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.