Social angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Leneur

Anonym skriver:

Fobiskolen, den har jeg slet ikke hørt om. Det vil jeg lige undersøge nærmere.

Tak for din historie, det er altid dejligt at høre fra nogen der har oplevet noget lignende og kommet videre med deres liv

Hejsa skal lige høre til hvordan det står til med dig???

Knus og tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

latina82

Hej,

Jeg har også socialangst og står med de samme bekymringer som dig. Jeg arbejder nu som lærer, hvilket du nok kan sige dig selv kan være lidt svært af og til når man lider af socialangst, men jeg forsøger at tænke positivt og holde troen ved lige med at jeg en dag kommer helt over det. Min socialangst kommer desværre til udtryk ved store panikangstanfald hvorefter jeg bliver så svimmel, at jeg ikke kan gå....

Derfor er jeg rigtig nervøs for hvordan det kommer til at gå mig både som mor, og om jeg nu bliver en god nok mor, og samtidig er jeg bange for når jeg bliver højgravid når jeg nu har tendenser til svimmelhed og hvis det skulle ske mens jeg er gravid...... Det vil jeg slet ikke tænke på.

Dog forsøger jeg selv at tænke positivt, og fortælle mig selv at der ikke er noget galt med mig, og at jeg skal være stolt af mig selv. Mit problem er nok bare at lige meget hvor mange gange jeg siger det til mig selv, er det som om jeg alligevel ikke helt inderst inde tror på det.... Men håber det en dag ændrer sig.

Hvis du har lyst, er du også meget velkommen til at skrive til mig.

Og tænk positivt, det er det vigtigste du kan gøre!

Mange hilsner fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.