Hvad putter I i jeres koldskål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.404 visninger
8 svar
5 synes godt om
10. september 2013

emsaroto

Jeg plejer jo egentlig bare at komme købe kammerjunker i min koldskål (som altid er hjemmelaver), men i dag prøvede jeg noget nyt, smør ristet havregryn ... 

Men jeg kunne godt tænke mig at hører hvad i forskelige kommer i jeres? Og hvis i har en opskrift på egne hjemmelavede kammerjunker, har det også min interesse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Isabella_mor

vi har næste lavet samme trick...

Det var så bare sukkerristet (og man kan sikkert også lave honningristede havregryn) 

men ellers friske frugter i form af jordbær, banan, blåbær, hindbær osv. 

Anmeld

10. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Isabella_mor skriver:

vi har næste lavet samme trick...

Det var så bare sukkerristet (og man kan sikkert også lave honningristede havregryn) 

men ellers friske frugter i form af jordbær, banan, blåbær, hindbær osv. 

Det er også sådan vi altid gør! Vh stine

Anmeld

10. september 2013

L&V

emsaroto skriver:

Jeg plejer jo egentlig bare at komme købe kammerjunker i min koldskål (som altid er hjemmelaver), men i dag prøvede jeg noget nyt, smør ristet havregryn ... 

Men jeg kunne godt tænke mig at hører hvad i forskelige kommer i jeres? Og hvis i har en opskrift på egne hjemmelavede kammerjunker, har det også min interesse  

Jordbær koldskål med friske jordbær eller en kugle is mums

Anmeld

11. september 2013

pcoramt

emsaroto skriver:

Som dessert så en kugle is nam nam ellers så müsli og frisk frugt  

Anmeld

11. september 2013

Hullabullabulla

emsaroto skriver:

Makroner!! og gerne lidt bær også.. Lækker dessert

Anmeld

11. september 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

her plejer vi at lave appelsin/citron/vanilie koldskål, og enten har vi kamerjunker i, jorbær, blåbær,hindbær eller bananstykker

det er kun fantasien der sætter grænser, derfor vores kun er frugt fordi jeg ikke har nogen fantasi haha

Anmeld

11. september 2013

ano14316

emsaroto skriver:

Nu skulle jeg jo lige prøvet de der honningristet havregryn... Mums det er godt i koldskål...
Jeg lavede dem med smør, honning og lidt hjemmelavet vanilje sukker...

Anmeld

11. september 2013

Hjaltesmor

hmmm vi er vist ikke særligt kreative: jordbær, blåbær og/eller bananer...

og så putter jeg altid dobbelt æg og dobbelt ymer i opskriften, så den bliver dejligt tyk og cremet. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.