jeg fatter hat! er der en der kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. september 2013

MorTil4<3

jaa hurra for uvidende kvindehjerne her hehe

men min bil er sat til salg, og når jeg kigger på denne side

http://www.nummerplade.net/soeg/?stelnr=wf0nxxgcan wt61043

og på min bils km tal, siger den nu kun 52000 km
men kan det passe??????

har den fået skiftet motor engang????
eller skal man gætte sig til om den har kørt 152000 eller 252000 km..

hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Mother-love

MilleMus1988 skriver:

men kan det passe??????

hjælp!!

Din motor har jo kun kørt de 52000 km. Med mindre det er en brugt motor du har sat i?

Anmeld

10. september 2013

MorTil4<3

Havanagila skriver:

Din motor har jo kun kørt de 52000 km. Med mindre det er en brugt motor du har sat i?

jeg ved det virkelig ikk

jeg har kun haft den siden januar

og ejer dengang var en indvandre som jo bare har købt den et sted fra os så vidste han faktisk ikke mere om den

har godt nok fået en masse papiere med og mappe på den, men der står intet om ny motor på et tidspunkt i den

Anmeld

10. september 2013

Mother-love

MilleMus1988 skriver:

jeg ved det virkelig ikk

jeg har kun haft den siden januar

og ejer dengang var en indvandre som jo bare har købt den et sted fra os så vidste han faktisk ikke mere om den

har godt nok fået en masse papiere med og mappe på den, men der står intet om ny motor på et tidspunkt i den

Bum bum. Ja det er en svær en. Det jeg synes der er underligt er at der i synsrapporten står 100 nogen tusinde og så står der 21000.
Hvor gammel er bilen?
For når man sætter ny motor i nulstiller den nemlig km tallet.

Anmeld

10. september 2013

MorTil4<3

Havanagila skriver:

Bum bum. Ja det er en svær en. Det jeg synes der er underligt er at der i synsrapporten står 100 nogen tusinde og så står der 21000.
Hvor gammel er bilen?
For når man sætter ny motor i nulstiller den nemlig km tallet.

bilen er fra 98

ja jeg tænker også ny motor , men jeg kan intet finde om det er det der er sket eller hvad

Anmeld

10. september 2013

Lucky05

MilleMus1988 skriver:

men kan det passe??????

hjælp!!

Det kan være nogle der har stillet på speedometeret. Og snydt, så den blev mere være. Sker desværre tit! 

Km tal ændrer sig ikke, hvis man skifter motor. bilen har kørt ligeså langt, selvom der ligges ny motor i.

eller det kan være at speedometeret har været gået i stykker, og der er sat nyt i, at den er så meget lavere lige pludselig.

Anmeld

10. september 2013

Mother-love

MilleMus1988 skriver:

bilen er fra 98

ja jeg tænker også ny motor , men jeg kan intet finde om det er det der er sket eller hvad

Kan godt forstå at du er forvirret.
Men hvis du kigger på km tallene i bilen. Er der så et felt foran de 52000 km. Altså så der kan stå 100 nogen tusinde?

Hvis der ikke er det. Så er det som i alle de ældre biler dvs at udfra hvad jeg kan regne ud så har den kørt 252000 km.

Hvis der er plads til et tal foran. Så har du fået skiftet motor i den og den har kun kørt de 52000 km.

Og det skal du self tilføje når du laver beskrivelsen af bilen i salgs annoncen.

Anmeld

10. september 2013

twinny

Man må ikke stille km tallet tilbage for at der er blevet lagt en ny motor i. Det fik vi afvide af en mekanikker.  

Det virker som fusk

Anmeld

11. september 2013

Elgaard73

Kilometer tælleren nulstiller ikke, selv om at der kommer en anden motor i... Men nogle mærker har et max tal på kilometer tælleren og når de når det, går de i nul og tæller forfra. Jeg havde f.eks en Golf på et tidspunkt, som rundede 300.000 km, og så startede den forfra. Så jeg ved at VW har dette system på ihvertefald deres ældre modeller og tænker at det også kan være tilfældet med andre bilmærker. Du skriver at den er fra 98, så den kan jo godt have kørt rigtig mange kilometer og så ramt max...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.