Blødning uge 15 - blærebetændelse - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
6 svar
4 synes godt om
10. september 2013

Marianne1989

Blødning i uge 15....Ja, faktisk i 4 hele dage - bare brunt pletblødning. Jeg fik så efter et lægebesøg konstateret blærebetændelse, og mit spørgsmål er herefter om der er nogen af jer gravide, som har haft blødning fra skeden i forbindelse med en blærebetændelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

l.kjoeller

Marianne1989 skriver:

Blødning i uge 15....Ja, faktisk i 4 hele dage - bare brunt pletblødning. Jeg fik så efter et lægebesøg konstateret blærebetændelse, og mit spørgsmål er herefter om der er nogen af jer gravide, som har haft blødning fra skeden i forbindelse med en blærebetændelse?

har ikke selv haft det men kom til at tænke på om du er blevet skannet efterfølgende ?

Anmeld

10. september 2013

Clisolka

Marianne1989 skriver:

Jeg er en af dem der har kronisk blærebetændelse når jeg er gravid, men jeg har aldrig prøvet at bløde  Har du haft fat i egen læge?

Anmeld

10. september 2013

Marianne1989

l.kjoeller skriver:

har ikke selv haft det men kom til at tænke på om du er blevet skannet efterfølgende ?

Tak for du tog dig tid at svare ! .. Jeg begyndte at pletbløde i fredags, blev scannet lørdag - hvor alt var tiptop ... Jeg bløder dog lidt endnu., men hørte babys hjerteslag så sent som i går aftes med min uundværlige angelsound :p

Anmeld

10. september 2013

Marianne1989

Babymor2010 skriver:

Jeg er en af dem der har kronisk blærebetændelse når jeg er gravid, men jeg har aldrig prøvet at bløde  Har du haft fat i egen læge?

ja, det var netop pga. blødningen jeg fik urinprøven taget 

Anmeld

10. september 2013

l.kjoeller

Marianne1989 skriver:

Tak for du tog dig tid at svare ! .. Jeg begyndte at pletbløde i fredags, blev scannet lørdag - hvor alt var tiptop ... Jeg bløder dog lidt endnu., men hørte babys hjerteslag så sent som i går aftes med min uundværlige angelsound :p

ok. no worries så  så tror jeg ikke du skal bekrymre dig 

Anmeld

10. september 2013

Marianne1989

l.kjoeller skriver:

ok. no worries så  så tror jeg ikke du skal bekrymre dig 

Nej, men det kan man jo alligevel ikke lade være med !! 

Men tak for støtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.