en vagt tilbage.. og så hedder det.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
14 svar
7 synes godt om
10. september 2013

justagirl

arbejdsløs..

skal først gå fra på barsel til jan/feb ..

åååh hvad skal jeg dog få tiden til at gå med ://

bare lige et tude indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Sander&Vitus-Mor

justagirl skriver:

arbejdsløs..

Er der ikke et vikariat på 3 mdrs tid eller andet? Eller måske afløser?? :-) 

ellers må du rundt og søge :-) 

Anmeld

10. september 2013

justagirl

VråJepsen skriver:

Er der ikke et vikariat på 3 mdrs tid eller andet? Eller måske afløser?? :-) 

ellers må du rundt og søge :-) 

har lige været varikant på 3½ mående.. men ingen vil have en .. når man er gravid.. det noget bæ..

Anmeld

10. september 2013

Sander&Vitus-Mor

justagirl skriver:

har lige været varikant på 3½ mående.. men ingen vil have en .. når man er gravid.. det noget bæ..

man kan jo ikke se du er gravid, det kan jo godt skjules med en bluse, og især de kitler der bliver uddelt.

- Så lad vær med at råb højt om det, så kunne det da godt være du kan finde noget vikariat. 

Anmeld

10. september 2013

justagirl

VråJepsen skriver:

man kan jo ikke se du er gravid, det kan jo godt skjules med en bluse, og især de kitler der bliver uddelt.

- Så lad vær med at råb højt om det, så kunne det da godt være du kan finde noget vikariat. 

det fag jeg er inden under skal jeg sige det, da der er nogle borgere jeg ikke må komme hos, og løf og det.. såå

og man skal sige det når man er over 3 måneder henne

Anmeld

10. september 2013

Mi&Mi

justagirl skriver:

arbejdsløs..

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

justagirl skriver:

arbejdsløs..

ØV... :-( men bare rolig selvom du er gravid kan du stadig blive sendt i aktivering eller praktik

Anmeld

10. september 2013

Sander&Vitus-Mor

justagirl skriver:

det fag jeg er inden under skal jeg sige det, da der er nogle borgere jeg ikke må komme hos, og løf og det.. såå

og man skal sige det når man er over 3 måneder henne

det er så ikke korrekt- Du er social og sundhedshjælper ikke?

Arbejder selv som social- og sundhedsassistent. Og du har ikke pligt til at sige noget før 3 mdr inden forventet barsel.

Og selvfølgelig skal du passe på dig selv, ang løft.. men det gør du vel også nu?? - så der er ikke den store ændring, det er derfor vi har hjælpemidler. Det som regl cancerpatienter osv, man ikke må komme hos, men dem er der ikke så mange af.. Så hvis nu du endelig fik en rute, hvor der var en af dem på. Så måtte du krybe til korset, men du har ikke pligt til at sige noget.

Anmeld

10. september 2013

E.J.mor.

VråJepsen skriver:

Arbejder selv som social- og sundhedsassistent. Og du har ikke pligt til at sige noget før 3 mdr inden forventet barsel.

Og selvfølgelig skal du passe på dig selv, ang løft.. men det gør du vel også nu?? - så der er ikke den store ændring, det er derfor vi har hjælpemidler. Det som regl cancerpatienter osv, man ikke må komme hos, men dem er der ikke så mange af.. Så hvis nu du endelig fik en rute, hvor der var en af dem på. Så måtte du krybe til korset, men du har ikke pligt til at sige noget.

Cancerpatienter hvorfor må man ikke være i nærheden af dem..??

jeg er gravid og jeg arbejder sammen med en som har kræft og får stråler...og vi har os en bekendt som har det og hun får kemo og stråler..

hva ska det betyde...??

Anmeld

10. september 2013

E.J.mor.

VråJepsen skriver:

Cancerpatienter hvorfor må man ikke være i nærheden af dem..??

jeg er gravid og jeg arbejder sammen med en som har kræft og får stråler...og vi har os en bekendt som har det og hun får kemo og stråler..

hva ska det betyde...??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.