Kjole-hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

MIWULA

Anonym skriver:

Ja, ik ?

jo men jeg er heller ikk så meget til bling bling på brudekjoler.. Men synes også bare den giver en flot form om taljen nr 2..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

CaWi

Anonym skriver:

Hej damer!

Hjælp lige - bedøm og uddyb gerne

Umiddelbart synes jeg bedst om nr 1.
Jeg er ikke så meget til det med kun en strop, som der er på nr 2. Havde den haft over begge skuldre havde det klart været førstevalget.
Med nr 3 synes jeg det er synd der er tyl uden på det andet stof. Der ville jeg være mere til tyl hele vejen igennem.

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

jo men jeg er heller ikk så meget til bling bling på brudekjoler.. Men synes også bare den giver en flot form om taljen nr 2..

Jeg er helt enig. Kan godt lide, den er lidt diskret, men samtidig har super flotte detaler som den ene strop f.eks.

Det er også den, jeg har været vild med fra starten.. Men har bare været nervøs for, om det er mig, der bare  valgte den første og bedste..

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Umiddelbart synes jeg bedst om nr 1.
Jeg er ikke så meget til det med kun en strop, som der er på nr 2. Havde den haft over begge skuldre havde det klart været førstevalget.
Med nr 3 synes jeg det er synd der er tyl uden på det andet stof. Der ville jeg være mere til tyl hele vejen igennem.

Guuuud.

Det med tyllet havde jeg slet ikke bidt mærke i

Anmeld

10. september 2013

MIWULA

Anonym skriver:

Jeg er helt enig. Kan godt lide, den er lidt diskret, men samtidig har super flotte detaler som den ene strop f.eks.

Det er også den, jeg har været vild med fra starten.. Men har bare været nervøs for, om det er mig, der bare  valgte den første og bedste..

Du skal helt sikkert prøve den på og først der ved du om det er den rigtige..

Jeg kiggede så meget på sådan nogle havfruekjoler og det var lige mig men da jeg var ude og prøve kjolerne var det bare overhoved ikk noget for mig alligevel, de sad ikk særlig godt på min krop og valgte så at prøve noget helt andet hvor der kom 1 kjole som bare sad som om den var syet på mig og der var jeg bare helt sikker på det skulle være den..

Selv hele butikken var helt enig med mig. Folk der kom ind var selv helt vilde.. hehe så den var til mig..

Så ud og prøv kjolerne selv dem du ikk er helt til..

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Du skal helt sikkert prøve den på og først der ved du om det er den rigtige..

Jeg kiggede så meget på sådan nogle havfruekjoler og det var lige mig men da jeg var ude og prøve kjolerne var det bare overhoved ikk noget for mig alligevel, de sad ikk særlig godt på min krop og valgte så at prøve noget helt andet hvor der kom 1 kjole som bare sad som om den var syet på mig og der var jeg bare helt sikker på det skulle være den..

Selv hele butikken var helt enig med mig. Folk der kom ind var selv helt vilde.. hehe så den var til mig..

Så ud og prøv kjolerne selv dem du ikk er helt til..

God ide! - og tillykke med graviditeten

Anmeld

10. september 2013

jydeinden

kan bedst lide nr 2

Anmeld

10. september 2013

MIWULA

Anonym skriver:

God ide! - og tillykke med graviditeten

Tusind tak..

Anmeld

10. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej damer!

Hjælp lige - bedøm og uddyb gerne

Nummer 2 og 3 kunne jeg sagtens selv finde på at tage på.. Har lidt svært ved at beskrive hvorfor, synes bare de er super flotte!

Anmeld

10. september 2013

Lukas&Liam<3

Klart nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.