Iis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. september 2013

Rixer

hej

Jeg leder efter et emne der har noget med klubområdet at gøre i faget individ institution og samfund...

Nogle der har erfaringer med det ??

mvh..

rixer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Rixer

Rixer skriver:

hej

Jeg leder efter et emne der har noget med klubområdet at gøre i faget individ institution og samfund...

Nogle der har erfaringer med det ??

mvh..

rixer

Det er angående den skriftlige eksamen !

Nogen der arbejder i klubber ??

Anmeld

10. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jamen iis kan du jo putte under alt. Det vigtigste i opgaven er at starte med at se på din problemstilling på samfundsniveau, derefter på institutionel niveau og til sidst individniveaut.
Men vi fik et ord at gå ud fra, hvorefter vi selv skulle lave problemformulering og evt. en afgrænsning hvis man ønsker det.
Vores ord var: børn og unges opvækstvilkår. Min problemformulering lød: hvilken betydning har samfundets diskurser i pædagogisk praksis ift. børn og unges opvækstvilkår? (Eller noget i den stil) jeg valgte at afgrænse til børn fra 3-6år.
Håber det er til noget hjælp

Anmeld

11. september 2013

Rixer

Ja det hjalp en smule det med at man skal forholde sig til de tre forskellige niveauer. .. men skal jeg så have noget Giddens da jeg skal undersøge noget omddet

Anmeld

11. september 2013

Rixer skriver:

Ja det hjalp en smule det med at man skal forholde sig til de tre forskellige niveauer. .. men skal jeg så have noget Giddens da jeg skal undersøge noget omddet

Jeg ved ikke om du skal have giddens da jeg ikke ved hvordan din problemformulering lyder.

Anmeld

11. september 2013

Rixer

Altså jeg skal jo ikke finde den dybe tallerken men jeg skal vel bruge min sunde fornuft tænker jeg. Hvad der gør at børn søger på kryds og tværs og at de er i relationer med hinanden når de er i denne klub..

Anmeld

11. september 2013

Rixer skriver:

Altså jeg skal jo ikke finde den dybe tallerken men jeg skal vel bruge min sunde fornuft tænker jeg. Hvad der gør at børn søger på kryds og tværs og at de er i relationer med hinanden når de er i denne klub..

Har i ikke fået valget mellem et ord, et citat eller en artikel at skrive opgaven udfra?

Anmeld

12. september 2013

Rixer

ikke endnu, der er faktisk lidt tid til den endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.