Hvad syntes du vores lille pige skal hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Frk. Petersen

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Har stemt Lykke. 

Men hvad med Liva Lykke Efternavn :p

Hehe det går ikke med Liva Lykke Lykou Petersen Det har været på tale, men mest som noget vi har moret os over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Frk. Petersen

MoarHvidovre skriver:

Jeg har stemt Lykke - synes det er rigtig søde og så er Liva ved, at være ret brugt.

Vi kender ingen der hedder nogle af navnene, så på den måde passer de begge godt for os

Anmeld

10. september 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Frk. Petersen skriver:

Hehe det går ikke med Liva Lykke Lykou Petersen Det har været på tale, men mest som noget vi har moret os over

Haha, nej det lyder lidt fjollet

Anmeld

10. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Frk. Petersen skriver:

Vi kender ingen der hedder nogle af navnene, så på den måde passer de begge godt for os

Liva ligger nr. 20 på navnelisten over piger for 2012. Men det er også et sødt navn

Anmeld

10. september 2013

Frk. Petersen

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Haha, nej det lyder lidt fjollet

hehe jaa lidt

Anmeld

11. september 2013

Pigent

Frk. Petersen skriver:

Min kæreste og jeg har fundet to navne, vi begge er enige om er rigtig søde. Nu er jeg bare blevet meget i tvivl, om hvad jeg syntes det skal være for et af dem.
Intet kommer til at være fuldstændig bestemt, før vi sidder med hende i vores arme. Derfor bliver det også holdt hemmeligt for familien.
Men hvad syntes du?

Jeg har stemt Liva.

Liva Lykke kunne i også kalde hende

Anmeld

11. september 2013

Rødhætte

Frk. Petersen skriver:

Min kæreste og jeg har fundet to navne, vi begge er enige om er rigtig søde. Nu er jeg bare blevet meget i tvivl, om hvad jeg syntes det skal være for et af dem.
Intet kommer til at være fuldstændig bestemt, før vi sidder med hende i vores arme. Derfor bliver det også holdt hemmeligt for familien.
Men hvad syntes du?

Lykke 

Anmeld

11. september 2013

StudPsyk

Frk. Petersen skriver:

Men hvad syntes du?

Jeg kan ikke vælge, jeg synes de er lige dejlige!

Anmeld

11. september 2013

Alexander&Lærke

Jeg syntes det er svært lige med de 2 navne. 

Lykke er ikke så brugt og min dejlige mormor hed det derfor betyder navnet noget dejligt varmt for mig. 

Liva er et af Mine favorit navne til en kommende pige her i huset syntes det vil passe godt til vores datter Lærke. 

Men Lærke kunne være et 3 bud , nu i er til navne med L

Anmeld

11. september 2013

Carina:-)

Jeg har stemt Lykke.

Har selv en Liva,men det er godt nok ved at være godt brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.