Må man få næsepiercing når man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Sijac

Anonym skriver:

Jeg skal ha kejsersnit i slutningen af næste måned ?

Nu skriver du piercing, men skal den skydes i eller med nål? Hvis den skal skydes i kan du sagtens få den lavet da men må skifte stift der efter 6 ugers tid, skal den derimod laves med nål ville jeg ikke gøre der, da de anbefaler minimum 8 ugers helingstid.

Men jeg vil personligt nok råde dig til at vente, det med at blive mor ændre mange ting og holdninger ved en - jeg havde selv sagt år jeg ALDRIG skulle have min navlepiercing ud, den skulle i med det samme jf havde født... Den er endnu ikke kommet i og den kommer det så sandelig heller ikke igen!
Så vent de 8-12 uger og få den laver der hvis du stadig vil, tænker ikke at det er så vigtigt at det ikke kan vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Monski

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er gravid i uge 32 og vil gerne have pierceret ring i næsen. Kan man det?

Da jeg havde navlepiercing voksede hullet sammen på 20 minutter så det kan altså godt gå meget hurtigt.

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

du kan over nettet købe en i plastisk at sætte i hvis det er når du skal ha baby ud ;-)

Anmeld

10. september 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja det skal jeg . men den lukker vist ikke bar på en dag

Det kan den godt hvis den er ny.

Jeg tabte min 2 mdr efter og var dagen efter ude og købe ny, der var den groet sammen.

Har også haft en Madonna, tabte den til min søns barnedåb og da jeg ville sætte den i om aftenen var hullet lukket.

Anmeld

10. september 2013

Mother-love

Du kan godt få det lavet. Hvis du nu f.eks tog den ud når i ankommer til hospitalet. Og sætter den i så snart du er kommet tilbage på stuen. Burde der ikke ske noget. De gange jeg har fået lavet piercing i næsen. Har jeg skiftet den ud efter 1 uge. Uden problemer.
Så selvom du er gravid og det sikkert ville heale langsommere så har du stadig en mdr til at få den til at heale. Jeg fik lavet min da jeg var 12 tror jeg. Og jeg har idag 14 år efter stadig et hul jeg kan stoppe den igennem.og jeg har ikke haft ring i, i 10 år ihvertfald hvis ikke mere.

Og hvis du skulle være så uheldig at den skulle "gro" sammen på de få timer. Hvilket jeg nægter og tro på så kan du prikke en nål igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.