JEg har det så dårligt 27+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. september 2013

Anonym trådstarter

JEg er så bekymret, jeg har trykken for brsytet, høj puls, flimmer for øjnene, +1 protein i urinen, svimmelhed og vejtrækningsbesvær. Har bestilt tid til lægen idag. Jeg var hos jordmoderen som viftede mig af i sidste uge, og jeg har bare fået det dårligere. Jeg er så bekymret for om det kan være begyndende svangerskabsforgiftning. Jeg er bange for at jeg bare er for pylret, men det kan simpelthen ikke være rigtigt at jeg skal gå og have det sådan her. 

Hvordan har I andre haft det i jeres graviditeter ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Joan ( Smallie )

Ring til FG NU for så skal de kigge på dig.

Anmeld

10. september 2013

Christabelle

Jeg er 32+0 i dag og har ikke haft det sådan, men havde jeg det ville jeg have ringet til fødegangen. Du skal ikke gå og have det dårligt samtidig med at være så bekymret.
Så se at få ringet det er det de er der for

Anmeld

10. september 2013

BigHope13

Anonym skriver:

JEg er så bekymret, jeg har trykken for brsytet, høj puls, flimmer for øjnene, +1 protein i urinen, svimmelhed og vejtrækningsbesvær. Har bestilt tid til lægen idag. Jeg var hos jordmoderen som viftede mig af i sidste uge, og jeg har bare fået det dårligere. Jeg er så bekymret for om det kan være begyndende svangerskabsforgiftning. Jeg er bange for at jeg bare er for pylret, men det kan simpelthen ikke være rigtigt at jeg skal gå og have det sådan her. 

Hvordan har I andre haft det i jeres graviditeter ? 

Er forarget over at jordemoderen bare fejer dig af dine symptomer lyder altså i mine øjne også som ssf så godt du lige får lavet et tjek ved lægen.
Skal også selv til lægen i morgen til rutine kontrol men har den sidste uge også bare fået det værre og værre og skal lige tjekkes for ssf.

Kom gerne med en update, håber det viser sig at være harmløst

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Er forarget over at jordemoderen bare fejer dig af dine symptomer lyder altså i mine øjne også som ssf så godt du lige får lavet et tjek ved lægen.
Skal også selv til lægen i morgen til rutine kontrol men har den sidste uge også bare fået det værre og værre og skal lige tjekkes for ssf.

Kom gerne med en update, håber det viser sig at være harmløst

JEg skal til lægen her 10.15, og så opdaterer jeg. Jeg må håbe jeg bliver taget seriøst denne gang.

Anmeld

10. september 2013

BigHope13

Anonym skriver:

DDeblive

JEg skal til lægen her 10.15, og så opdaterer jeg. Jeg må håbe jeg bliver taget seriøst denne gang.

Det skal du, bank i bordet og forlang at blive taget seriøst ellers så som de andre skriver kontakt fg. det er kun dig selv som kan mærke hvor skidt du har det. jeg blev meget dårlig i nat og var lige ved at ringe til fg. men da det gik over i løbet af en halv time besluttede jeg for at vente til mit lægebesøg i morgen. så må vi se hvad der sker. krydsede fingre herfra

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Det skal du, bank i bordet og forlang at blive taget seriøst ellers så som de andre skriver kontakt fg. det er kun dig selv som kan mærke hvor skidt du har det. jeg blev meget dårlig i nat og var lige ved at ringe til fg. men da det gik over i løbet af en halv time besluttede jeg for at vente til mit lægebesøg i morgen. så må vi se hvad der sker. krydsede fingre herfra

Nu har jeg været til lægen, og selvom der er protein i urinen, og jeg har forhøjet blodtryk (135/80, normalt er den på 110/115 over 60/70) end normalt, får jeg at vide at jeg bare skal hvile mig. Jeg gør for fanden ikke andet. Nu skal jeg til jordemoderen på torsdag så må vi se. Jeg har følelsen af at jeg skal besvime hele tiden. Men det er åbenbart normalt at jeg får kredsløbsproblemer da jeg gennemgår en forandring nu. NO SHIT SHERLOCK!

Anmeld

10. september 2013

Mi&Mi

Anonym skriver:

Nu har jeg været til lægen, og selvom der er protein i urinen, og jeg har forhøjet blodtryk (135/80, normalt er den på 110/115 over 60/70) end normalt, får jeg at vide at jeg bare skal hvile mig. Jeg gør for fanden ikke andet. Nu skal jeg til jordemoderen på torsdag så må vi se. Jeg har følelsen af at jeg skal besvime hele tiden. Men det er åbenbart normalt at jeg får kredsløbsproblemer da jeg gennemgår en forandring nu. NO SHIT SHERLOCK!

Hmm, synes det er nogle uheldige mennesker du har fået fat i..
Protein i urinen, forhøjet blodtryk, flimmer for øjnene, trykken for brystet, følelsen af at skulle besvime, ja ikke for at gøre dig utryg, men jeg synes altså også det lyder som noget der kunne være svangerskabsforgiftning.

Hvis min konsultationsjordemoder eller læge ikke ville høre på mig, så ville jeg ringe til fødegangen og insistere på, at de ville tjekke mig

Anmeld

10. september 2013

Leonora

Anonym skriver:

Kære dig
Dit bt er ikke ret meget for højt og det er sandsynlig vis lidt højrere end normalt eftersom du ikke har det godt og er urolig.

Nu ved jeg jo ikke hvor meget protein der er i din urin men jeg synes at på baggrund af at du føler dig så utilpas - at du skal give fg et kald.
Så er det muligt at dine tal er ok men så bliver du set på at af en jordmoder og dermed beroliget.

Drik en masse væske og prøv at få spist noget mad.

Håber du får det bedre
Kram fra mig

Anmeld

10. september 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Puha, hvor ubehageligt. Synes du skal prøve at tage kontakt til fødegangen og komme ind til ordenlig tjek. At gå og føle man besvimer hele tiden er bestemt ikke normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.