Anonym skriver:
Bliver sindsyg!! Min søn er på torsdag 6 mdr og har indtil han var tre måneder sovet som en drøm om natten. Så skal jeg da ellers lige love for at skuden vendte. Han er vågen 6,7,8 op til 9 gange om natten. Har fulgt alle de klassiske råd og prøvet alt hvad sundhedsplejersken har foreslået, men nu har jeg efterhånden givet op. Skal måske bare acceptere at jeg har et barn der ikke sover godt. Er bare så frygtelig træt. Det overmander mig fuldstændig nogle gange og så kan jeg bare græde og græde og græde. Min mand er fritaget for nattevagten da han er selvstændig og arbejder fra 06.30-18.30 hver dag, så han er nød til at være frisk. Men øv hvor er det hårdt at være mor nogle gange. Føler mig totalt ynkelig!!
Velkommen i klubben

Ella som nærmest ikke om natten fra hun var 3 mdr til hun blev 14 mdr, hun SKREG 3-7 timer i streg

og de nætter hvor hun sov godt vågnede hun hver halve time.
Jeg lignede en zombi, og nogle dage når jeg mødte på job ( havde kun 4 mdr barsel) græd jeg simpelthen fordi jeg bare var så træt

folk skulle helst ikke spørge til hvordan min lille pige havde det for så græd jeg

Lige pludselig faktisk fra den ene dag til den anden stoppede hun med at skrige om natten.
Idag sover hun stadig ikke 100 % igennem men det er til at holde ud.
Lægen mener hun enten har haft kolik, vokseværk eller at hun simpelthen ikke har kunne fordøje MME, for jo mere vi trappede ud af flasken jo bedre blev søvnen.
Ved det er pisse hårdt MEN det bliver bedre

Anmeld