den kiniske kalender spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
17 svar
1 synes godt om
9. september 2013

Anonym trådstarter

Okay lidt underligt spørgsmål men vil lige høre hvad i mener, dreng eller pige, det er nok et mest for sjov spørgsmål

I den måned barnet blev undfanget var min alder 25, og så ville det være en pige. MEN sidst på måneder blev jeg 26. Og så ville det være en dreng.

Hvad ville i sige det blev?

pige, fordi jeg først havde fødselsdag den sidste dag i måneden,

eller dreng fordi det er den måned jeg har fødselsdag??

husk det bare er et for sjov spørgmål, men kan ikke selv regne den ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Okay lidt underligt spørgsmål men vil lige høre hvad i mener, dreng eller pige, det er nok et mest for sjov spørgsmål

I den måned barnet blev undfanget var min alder 25, og så ville det være en pige. MEN sidst på måneder blev jeg 26. Og så ville det være en dreng.

Jeg ville sige pige.

Men der findes flere forskellige kinesiske kalendre så måske en af de andre siger dreng

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg ville sige pige.

Men der findes flere forskellige kinesiske kalendre så måske en af de andre siger dreng

Kan du linke til de andre?

Ville også selv sige pige men er i tvivl 

Anmeld

9. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Inden du går for meget i gang med det her.. Så vil jeg sige at jeg fandt 4 forskellige på nettet, og to gav piger, to gav drenge.. Så er det vidst ligeså tilfældigt som det man selv tror på

Bare så du ved det

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Inden du går for meget i gang med det her.. Så vil jeg sige at jeg fandt 4 forskellige på nettet, og to gav piger, to gav drenge.. Så er det vidst ligeså tilfældigt som det man selv tror på

Bare så du ved det

ved jeg godt.. er fuldstændig ligeglad med køn det mere for sjovt.. vil så gerne se om den faktisk passer 

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

den er rigtig svær, for det komemr helt an på hvilken en du har kigget på da der er 2 forskellige den ene siger " alder på undfangelses datoen" og den anden siger " alder ved fødsel"

her har min passet med den der hed undfangelses datoen, lægerne har beregnet til at de er blevet undfanget d. 23 og 24 marts, og jeg har fødselsdag den 23, den 23 er en pige og 24 en dreng, og jeg skal have en af hver

tilfældigt at det passer self, men sjovt alligevel ;P

skal nok siges at ved mine 2 store har den faktisk også passet ;P

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

den er rigtig svær, for det komemr helt an på hvilken en du har kigget på da der er 2 forskellige den ene siger " alder på undfangelses datoen" og den anden siger " alder ved fødsel"

her har min passet med den der hed undfangelses datoen, lægerne har beregnet til at de er blevet undfanget d. 23 og 24 marts, og jeg har fødselsdag den 23, den 23 er en pige og 24 en dreng, og jeg skal have en af hver

tilfældigt at det passer self, men sjovt alligevel ;P

skal nok siges at ved mine 2 store har den faktisk også passet ;P

ej hvor sjovt!! hvor finder man den med fødslen?? 

haha hvor er det pudligt.. vil gerne prøve hvis den nu virkede.. hold op det kunne være creepy på den fede måde 

Anmeld

9. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

ved jeg godt.. er fuldstændig ligeglad med køn det mere for sjovt.. vil så gerne se om den faktisk passer 

Super

For jeg fik sgu kun 50/50 ud af den

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Super

For jeg fik sgu kun 50/50 ud af den

haha.. ja tror heller ikke på den men ville sluge min tunge hvis det passede! 

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

ej hvor sjovt!! hvor finder man den med fødslen?? 

haha hvor er det pudligt.. vil gerne prøve hvis den nu virkede.. hold op det kunne være creepy på den fede måde 

synes også det var lidt sjovt, især fordi jeg venter tvillinger nu, og den så alligevel passede, men igen tror jeg nu mere på det bare er tilfældigt men gør det nu ikke mindre sjovt

det er den med alderen ved fødslen http://graviditet-og-barn.dk/graviditeten/barnets-koen/kinesisk-kalender.html

og den med alderen ved undfangelsen http://www.kinesiskkalender.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.