Min kæreste og jeg har nu været kærester i over 4½ år og forlovet i 3½ men vi har længe vil giftes.
vi har begge været på kh siden 18 års aldren 4 år. og er aktiv i praktik vi søger efter job men vi er nu begge under afklaring ..
min kæreste er ikke så stærk psygisk og ordblind bliver nemt stresset,
jeg har dårlig helbred i knæ sjælne sygdomme og nedsat syn og en hjerneskade som påvirket min skolegang 100 procent har ikke lært noget overhoved..
nå men nu er der snak om egu i fremtiden men kun snak indtil videre og det har de gjordt rigtig længe for har prøvet 1 gang før hvor det ikke gik pga helbredet..
så skal lige afklares under jobcenteret inden men det tager laaang tid ja nu er vi på 3 år med 8 forskelige praktik ..
vi ønsker selvfølig et arbejde vi får begge den lave sats og vi har ingen børn ..
har jeg forstået reglerne ret.
man må godt gifte sig men vis den ene får job skal personen forsørge dem begge?
men bliver det ikke også sådan for kæreste par..i 2014? så man kan vel ligeså godt gøre det nu vis det er sammen regler uanset hvad.
vi vil kun på rådhus og ikke havde nogen vildt fest noget hjemmelavet buffet og vi bliver max 15 personer da vi ikke har særlig meget familie eller venner...
Anmeld