nogen der har erfaring med disse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
3 svar
1 synes godt om
9. september 2013

DianaRJS

vi var ude og kigge på overtøj til de små da de jo er december børn, og jeg i det vildeste uråd blev enig med mig selv om at høre hvad de anbefalede og fik stukket disse i hånden http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/autostole-og-tilbehoer/--tilbehoer/4me-mini-fodvarmer/c-23/c-93/p-12603

dog en anden model der er lidt mere hmm vintervenlig ;P men samme princip. ihvertfald fik vi atvide det var en bedre løsning end heldragt/flyverdrag/køredragt osv. nogen der har erfaring med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Aabye

Har dog ikke erfaring med dem.. Men ville da ønske jeg havde haft sådan en til min den mindste da han blev født (fra 29 oktober).. 

Hvis man giver dem for tykt tøj på sidder selerne for det første ikke ordentligt, og så kommer de simpelthen til at svede sådan... Den der pose er genial

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

Line - med 2 boblinger skriver:

Har dog ikke erfaring med dem.. Men ville da ønske jeg havde haft sådan en til min den mindste da han blev født (fra 29 oktober).. 

Hvis man giver dem for tykt tøj på sidder selerne for det første ikke ordentligt, og så kommer de simpelthen til at svede sådan... Den der pose er genial

lgie præcis... de er super geniale, og regner bestemt også med at det er dem vi køber, dog er de andre lidt i andet prisleje, (900kr stk) MEN vi får jo så 10% rabat da jeg jo skal have 2.

vi havde bamsedragt til den yngste af mine som er fra januar, og det fungerede også helt fint, men når vi køber dem her kan vi jo nøjes med en jakke til barnevognen, da de jo alligevel ikkemå sove ude i et godt stykke tid, så det er kun til og fra børnehave for at hente/bringe de store...

Anmeld

9. september 2013

Aabye

DianaRJS skriver:

lgie præcis... de er super geniale, og regner bestemt også med at det er dem vi køber, dog er de andre lidt i andet prisleje, (900kr stk) MEN vi får jo så 10% rabat da jeg jo skal have 2.

vi havde bamsedragt til den yngste af mine som er fra januar, og det fungerede også helt fint, men når vi køber dem her kan vi jo nøjes med en jakke til barnevognen, da de jo alligevel ikkemå sove ude i et godt stykke tid, så det er kun til og fra børnehave for at hente/bringe de store...

Det er jo det... 

Hvis vi skal have en nr 3, så skal jeg helt sikkert have sådan en der pose... Hvis det bliver et vinterbarn altså.. Overvejer også at sætte vores køreposer i autostolene her når det bliver koldt.. De å jo alligevel ikke sidde med store flyverdragter i sådan en stol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.