Gravid og kvalme med allerede et barn hvordan magter i???...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2013

Anonym trådstarter

Er gravid ca 6+4. og jeg har massiv kvalme. Jeg havde kvalme i 10 uger ca med vores første barn. Jeg MAGTER ikke det igen  Hvordan skal jeg være der for min første barn?? Far arbejder tit til sen aften så det er mig der skal være på. Har måtte blive hjemme idag pga kvalmen, har bare ligget i sengen og skal nu skynde mig at hente.

hvordan klarede i jer igennem det i andre?....

kh en ked og forkvalmet 2.gangs mor....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

roenlund

Jeg har desværre ingen gode bud er selv 7+2 og har massiv kvalme og far er også først hjemme 18:30 det eneste jeg kan mærke er at det bliver værre hvis jeg ikke for nok søvn, så jeg sørger for at nå en lille lur før jeg henter den store og så planlægger jeg mig ud af nem mad de fleste dage

håber nogen kan komme med nogle rigtig gode ideer

Anmeld

9. september 2013

MIWULA

Jeg fortalte min læge jeg ikk kunne magte det hele med den kvalme jeg havde og havde det rigtig dårligt med ikke at kunne være der for min søn.. Jeg fik nogle kvalme piller og 2 dage efter var det næsten væk. nok til jeg ikk behøvede pillerne. God bedring

Anmeld

9. september 2013

(august)

Hej

Jeg bed det i mig, også måtte jeg være syg når hun var lagt eller også måtte hun komme med når jeg stod med hovedet i kummen.

Anmeld

9. september 2013

merle2010

sørgede for aldrig at låse til badeværelset når jeg brækkede mig... tage en spand med ind i stuen... vi sad meget sammen foran fjernsynet og lavede knapt så vilde aktiviteter...

min datter var så vandt til at jeg brækkede mig altid, hun vidste at når hun blev løftet ud af tremmesengen skulle vi løbe ned ad trapperne hvorefter jeg brækkede mig i håndvasken og nogengange tissede på gulvet imens.... min datter tog håndklæder og lagde under mig mens jeg brækkede mig.. hun var halvandet år...

som sagt, så stod hun tit og kiggede på jeg kastede op og aede mig på ryggen... det var SÅ hårdt... brækkede igennem hele graviditeten, og jeg fik endda stærke kvalmestillende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.