Valg af barnevogn! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Sander&Vitus-Mor

ja det er tvillinge ;P skulle jeg nok også have skrevet, istedet for bare at tage det som en selfølge folk ved jeg skal have tvillinger haha det er bare blevet så normalt jeg slet ikke lige tænker over det

men de fleste tvillinge modeller bliver også lavet i enkelt, og vi blev da vist nogle stykker i kombi med gode liggemål men kan lgie prøve at undersøge hvad de hed, for kan ikke ligehuske det, men bliver først i aften når de 2 store sover

Vidste os godt du skulle have tvillinger, hvis jeg lige tænkte mig om! Helt iorden tak for hjælpen :-) 

ja de har med fine liggemål, bare ikke i kombinationen med klapvogn også.. Det er lidt frusterende! :-( men håber du er blevet vist nogen andre end os, og dem vi selv har kunne finde, så der større udvalg! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

2babygirls

VråJepsen skriver:

men det jo så også fordi havde to :-) 

ja Odder har liggemål på 97, men ikke så du har klapvogn og barnevogn i en. hvis man skal have sådanne en i Emmajungle så det kub liggemål på ca 80. Detr for småt. :-) 

Vi havde kun et barn da vi købte vores odder

Anmeld

9. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes kun jeg hører positivt om trille, rundt omkring, så jeg ville ikke have de store skrupler ved at købe den den ser da i øvrigt også pæn ud

ved godt at alle anbefaler Odder og emmaljunga, men seriøst, alle vogne i Dk er testet i følge diverse krav, jeg tvivler stærkt på at der er nogen vogne der pludselig skiller ad i atomer mens bebs ligger og sover

vi har teutonia, den er nu snart 3år gammel (købt brugt) og den er lige funktionel idag, som da den blev købt. 

Ja, jeg prøver bare at sige at andre mærker end de dyre, altså også fint holder til det de skal

Anmeld

9. september 2013

Maja88

Vi har en trille gigant luksus og jeg kan kun sige god for trille vognen..

Havde den lige til service efter 2,5år fordi lillesøster skal bruge den igvdet enesteden krævede var lidt smørrelse.. og er du vimmer den er blevet pakket sammen mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.