Fra omskåret til ikke omskåret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. september 2013

Anonym trådstarter

For pokker, jeg føler mig som en 15årig (jeg er dobbelt så gammel) men jeg har kun været sammen med en mand i mit liv, og ja han var omskåret og har lært mig det jeg kan (og det er ikke meget) Nu er jeg langt om lange (tror jeg) klar til at glemme alt om ham, og give mig hen til bare at følge interessen for en ny mand. Han er heldigvis sød, afventende og forstående. Han har været sammen med en del (i min verden i hvert fald 10-15stk) og vi har talt rigtig meget, og vil begge gerne springe i kanen. Men, jeg ved ikke hvordan jeg ja helt ærlig ned til mindste detalje skal gibe det an.

Jeg ved ikke hvordan en med forhud ser ud, om forhuden af sig selv trækkes tilbage ved erektion, eller om man skal gøre det. Eller om man kun gør det hvis man skal give et blowjob.

Manden jeg har været sammen med, tændtes ved kærtegn på brystvorter og glidende/strygende bevægelser hen over skaftet. Faktisk har jeg nok aldrig fået en helt slap i hånden, måske han tændtes let - hvad ved jeg??

Så jeg panikker, trods jeg har fået fortalt ham her "den nye" at jeg kun er kendt med omskåret. Endnu mere nu, fordi vi sad og snakkede, småfulde, og kom ind på hvad man er til og ikke til, og han er IKKE til kærtegn på brystvorterne - HVAD FANDEN SKAL JEG SÅ???

Plus, vi har ligget en del i ske, fordi vi har sovet sammen - ham i bokser og mig i en soltop som jeg normalt sover i. Men jeg har endnu ikke mærket ham, igen plejede jeg ret hurtig at kunne fornemme et stivtlem i lænden, men nej ikke her. Så jeg frygter at der skal noget håndelag, eller som minimum mere til end jeg er "vant til" Ja faktisk føles det somom jeg er mere horny end ham er, selv om han tager sig nogle friheder og rør, hvilket jeg ikke gør, da aftalen er at vente og gøre det ordentlig og ha en cleanlægetest og hvad ved jeg - men jeg er skisme igen ikke vat til t skulle arbejde for at tænde ham.

Fuck, hvorfor var jeg ikke bare mere om mig da jeg var 15  

Jeg er spændt, nervøs og panikken samtidig..

Så nu må i sku hjælpe mig pige - og jeg mener det, sådan for alvor - ala forspil for dummies. Ikke noget med at det nok skal gå, for det skal det helt sikkert, det er kun for min egen skyld jeg spørger, så jeg ikke er ved at dø af tanker og stress over min uvidenhed. Afstanden imellem os er ret stor, så der er altså bare lidt forventninger i luften når vi mødes næste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Tystys14

Anonym skriver:

For pokker, jeg føler mig som en 15årig (jeg er dobbelt så gammel) men jeg har kun været sammen med en mand i mit liv, og ja han var omskåret og har lært mig det jeg kan (og det er ikke meget) Nu er jeg langt om lange (tror jeg) klar til at glemme alt om ham, og give mig hen til bare at følge interessen for en ny mand. Han er heldigvis sød, afventende og forstående. Han har været sammen med en del (i min verden i hvert fald 10-15stk) og vi har talt rigtig meget, og vil begge gerne springe i kanen. Men, jeg ved ikke hvordan jeg ja helt ærlig ned til mindste detalje skal gibe det an.

Jeg ved ikke hvordan en med forhud ser ud, om forhuden af sig selv trækkes tilbage ved erektion, eller om man skal gøre det. Eller om man kun gør det hvis man skal give et blowjob.

Manden jeg har været sammen med, tændtes ved kærtegn på brystvorter og glidende/strygende bevægelser hen over skaftet. Faktisk har jeg nok aldrig fået en helt slap i hånden, måske han tændtes let - hvad ved jeg??

Så jeg panikker, trods jeg har fået fortalt ham her "den nye" at jeg kun er kendt med omskåret. Endnu mere nu, fordi vi sad og snakkede, småfulde, og kom ind på hvad man er til og ikke til, og han er IKKE til kærtegn på brystvorterne - HVAD FANDEN SKAL JEG SÅ???

Plus, vi har ligget en del i ske, fordi vi har sovet sammen - ham i bokser og mig i en soltop som jeg normalt sover i. Men jeg har endnu ikke mærket ham, igen plejede jeg ret hurtig at kunne fornemme et stivtlem i lænden, men nej ikke her. Så jeg frygter at der skal noget håndelag, eller som minimum mere til end jeg er "vant til" Ja faktisk føles det somom jeg er mere horny end ham er, selv om han tager sig nogle friheder og rør, hvilket jeg ikke gør, da aftalen er at vente og gøre det ordentlig og ha en cleanlægetest og hvad ved jeg - men jeg er skisme igen ikke vat til t skulle arbejde for at tænde ham.

Fuck, hvorfor var jeg ikke bare mere om mig da jeg var 15  

Jeg er spændt, nervøs og panikken samtidig..

Så nu må i sku hjælpe mig pige - og jeg mener det, sådan for alvor - ala forspil for dummies. Ikke noget med at det nok skal gå, for det skal det helt sikkert, det er kun for min egen skyld jeg spørger, så jeg ikke er ved at dø af tanker og stress over min uvidenhed. Afstanden imellem os er ret stor, så der er altså bare lidt forventninger i luften når vi mødes næste gang.

Må indrømme jeg smilede da jeg læste dit indlæg, ikke fordi det sjovt, for det synes jeg ikke det er, men fordi jeg for tre år siden var i samme situration.  

Jeg var 17 han 31, og havde i mine øjne MEGET erfaring (han har 10 ekser) og jeg selv havde kun været sammen med en fyr i godt og vel halvandet år. Den fyr jeg havde dengang var altid klar når jeg var, og oplevede heller aldrig at skulle "arbejde" for føden... Men men men, så fandt jeg denne her dejlige man som jeg virkelig faldt for. 

Han var bestemt ikke lige så tændt når jeg var/er, (vi stadigvæk sammen)  troede først det var mig den var gal med, og endte med at hælde alle mine frustrationer ud over ham en aften, hvor vi havde ligget i ske. Spurgte om han slet ikke tændte på mig ? Om jeg ikke var tiltrækkende? Osv osv... Den stakkels mand som nu ejer mit hjerte, måtte sidde og fortælle sin dybt frustrerede pige, at han var for nervøs pga han aldrig havde været sammen med en uden "erfaring" og alene det at han var bange for at presse mig, gjorde han ikke "tændte" så meget. 

Senere begyndte vi langsomt at komme efter det, og han fortalte hvad der tændte ham, og hvad jeg skulle gøre for det var godt for ham, og jeg fortalte ham hvad jeg kunne lide. Det var en smule akavet men hjalp os begge at alle kort kom på bordet, ville bare ønske jeg ikke var kommet med et udbrud, før det skete.

Vi har lært meget at hinanden, og det tre år siden nu vi fandt sammen.  Det eneste råd jeg har til dig, er at snakke med ham. ved ikke om du kan bruge det til noget, men ville lige give dig min historie, du langt fra alene. 

Fra mig. 

Anmeld

9. september 2013

lycly

Altså lige for at slå fast: Det er ikke nødvendigvis lettere at tænde en uden forhud! Så ingen panik der, du behøver ikke at skulle arbejde for det mere end du er vant til

Udover det så skal du ikke gøre ret meget anderledes, den eneste forskel er, at når der er forhud skal man passe på ikke at trække den for langt ned ved fx handjob. Men det giver lidt sig selv da de fleste mænd bedst kan lide at det foregår omkring hovedet. Så man skal egentlig bare køre forhuden op og ned oppe ved hovedet Og så ligger der faktisk ikke ret meget mere i det. Der er ikke den store forskel på hvordan man skal "behandle" dem med eller uden forhud, det handler ligeså meget om hvad den enkelte mand er til Så go for it og vær ikke så nevøs/usikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.