Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, så nåede jeg også til 28+0 og er nu i tredje trimester . Min lænd og ryg lider stærkt af smerter, så det er begrænset hvad jeg kan lave. Vægten siger også +12 kg . Prinsessen er livlig som altid. På lørdag skal vi til endnu en 3D scanning, og jeg glæder mig helt vildt til at se prinsessen igen! Manden og jeg har taget lidt billeder. Ellers intet nyt.. Håber i skønne tøser har det godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DecemberBaby2013 skriver: Ja, så nåede jeg også til 28+0 og er nu i tredje trimester . Min lænd og ryg lider stærkt af smerter, så det er begrænset hvad jeg kan lave. Vægten siger også +11 kg . Prinsessen er livlig som altid. På lørdag skal vi til endnu en 3D scanning, og jeg glæder mig helt vildt til at se prinsessen igen! Manden og jeg har taget lidt billeder. Ellers intet nyt.. Håber i skønne tøser har det godt
Ja, så nåede jeg også til 28+0 og er nu i tredje trimester . Min lænd og ryg lider stærkt af smerter, så det er begrænset hvad jeg kan lave. Vægten siger også +11 kg . Prinsessen er livlig som altid. På lørdag skal vi til endnu en 3D scanning, og jeg glæder mig helt vildt til at se prinsessen igen! Manden og jeg har taget lidt billeder. Ellers intet nyt.. Håber i skønne tøser har det godt
Åh, du er super smuk gravid! Glæder mig til at se billederne af prinsessen!
asff skriver: Åh, du er super smuk gravid! Glæder mig til at se billederne af prinsessen!
Sikke en fin babyhule du har dig
Sofia Nielsen skriver: Sikke en fin babyhule du har dig
DecemberBaby2013 skriver: Ja, så nåede jeg også til 28+0 og er nu i tredje trimester . Min lænd og ryg lider stærkt af smerter, så det er begrænset hvad jeg kan lave. Vægten siger også +12 kg . Prinsessen er livlig som altid. På lørdag skal vi til endnu en 3D scanning, og jeg glæder mig helt vildt til at se prinsessen igen! Manden og jeg har taget lidt billeder. Ellers intet nyt.. Håber i skønne tøser har det godt
Wauw, nogle smukke billeder af en smuk mave!!!!
emmagirl skriver: Wauw, nogle smukke billeder af en smuk mave!!!!
Flot mave!
Millea skriver: Flot mave!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128