Hvornår pakker i tasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
12 svar
8 synes godt om
9. september 2013

MelanieH

HejsaHejsa 

Ville lige høre hvor lang tid før jeres termins dato, pakkede i jeres taske til sygehuset

og hvad pakkede i?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

BigHope13

MelanieH skriver:

HejsaHejsa 

Ville lige høre hvor lang tid før jeres termins dato, pakkede i jeres taske til sygehuset

og hvad pakkede i?? 

Jeg følger lige lidt med her. har termin 2 november og har som udgangspunkt tænkt mig at pakke tasken i starten af oktober

Anmeld

9. september 2013

Benjamins'mor

Følger også med, har termin om 29 dage.

Første gang pakkede min kæreste efter jeg havde født.

Anmeld

9. september 2013

helle85

MelanieH skriver:

HejsaHejsa 

og hvad pakkede i?? 

jeg pakkede først min taske lige inden jeg kørte på syghuset

jeg kan ikke helt huske hvad jeg pakkede, jeg pakkede bare det jeg regnede med jeg ville få brug for

Anmeld

9. september 2013

malliebooh

MelanieH skriver:

HejsaHejsa 

og hvad pakkede i?? 

Planen var at jeg ville have pakket ca. 4 uger før termin.. Jeg endte med at stå og pakke en time efter vandet var gået :-)

Havde bare lidt tøj med til den lille, lidt til mig, klip-klapper, snacks-juice OG kakao! :-D Opladere til tlf, dyne og autostol til den bette.. Jaa. Resten havde sygehuset jo sådan set :-) Ellers havde vi ikke længere end at kæresten kunne køre hjem og hente :-)

Anmeld

9. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang pakkede jeg mens, at jeg havde veer og det var i uge uge 38+6.

2. gang pakkede jeg ca. 2 uger før termin.

Anmeld

9. september 2013

Lukas&Liam<3

Med Lukas havde jeg snakket længe om at nu skulle vi også huske snart at pakke. Vi fik det først gjort lige inden vi kørte 39+2 2. Gang tror jeg man skal være i lidt bedre tid

Anmeld

9. september 2013

NovemberBaby2013

Jeg pakker omkring uge 35, så er den klar, hvis nu jeg skulle føde før . Jeg har skrevet en liste over hvad der skal pakkes, så jeg har styr på det. Derefter kommer den bare til at stå på hendes værelse, så den bare er til at tage med, når nu det er

Anmeld

9. september 2013

Frejsmor

Jeg går i tanker om at få pakket tasken en af de nærmeste dage.. Nu er der kun 17 dage tilbage, så det er nok ikke alt for tidligt i hvert fald..

Anmeld

9. september 2013

FrkZier

MelanieH skriver:

HejsaHejsa 

og hvad pakkede i?? 

jeg begyndte så småt at pakke den omkring 38+ men den var først færdig pakket dagen inden min igangsættelse 40+0

ang. pakkeliste så kig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.