Update på: Forbander den dag jeg kom på kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
4 svar
17 synes godt om
9. september 2013

grinny

Jeg valgte, som mange af jer sagde, at sygemelde mig idag, ringe til lægen og få en tid og nu er jeg lige kommet hjem fra lægen.

Jeg er indtil videre sygemeldt i 10 dage for at se om det er mit bækken der er blevet værre eller om det er slaget. Går smerten ikke væk inden for de 10 dage bliver jeg sygemeldt helt.

Nu kan jeg da tænke lidt på mig selv og få slappet rigtigt af, og håber på at smerterne ikke bliver værre

Tak for hjælpen til alle dem der skrev  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Janni.

er sikker på det er det bedste valg du har taget.
Pas på dig selv, der er ikke andre til det.

Anmeld

9. september 2013

grinny

Janni. skriver:

er sikker på det er det bedste valg du har taget.
Pas på dig selv, der er ikke andre til det.

Det tror jeg helt sikkert også, hader bare at skulle ringe til sagsbehandleren og sige at jeg skal sygemeldes. Føler mig på så mange punkter som et dårligt menneske når jeg "bare" kan gå hjemme og få kontanthjælp 

Anmeld

10. september 2013

Janni.

grinny skriver:

Det tror jeg helt sikkert også, hader bare at skulle ringe til sagsbehandleren og sige at jeg skal sygemeldes. Føler mig på så mange punkter som et dårligt menneske når jeg "bare" kan gå hjemme og få kontanthjælp 

Det er svært at acceptere men klart det bedste for dig og babyen. Tænk på det, når alting set allermest sort ud.

Anmeld

10. september 2013

grinny

Janni. skriver:

Det er svært at acceptere men klart det bedste for dig og babyen. Tænk på det, når alting set allermest sort ud.

Ja det er det bedste, og så må jeg bare smide alle de dumme kommentare til side 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.