Jeg synes nu selv, man kan se lidt :D .. !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
8 svar
9 synes godt om
9. september 2013

Marianne1989

14+2 - ooooog det er en... DRENG! Min lillemand. Hvor er det fantastisk. Jeg synes nu at man kan se lidt på mavsen, men det varer vist noget tid endnu før venner og andre bekendte selv skulle kunne gætte det.. Jeg glæder mig!!! Efter kønsscanningen købte jeg tøj til 700 kr. haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

14+2 - ooooog det er en... DRENG! Min lillemand. Hvor er det fantastisk. Jeg synes nu at man kan se lidt på mavsen, men det varer vist noget tid endnu før venner og andre bekendte selv skulle kunne gætte det.. Jeg glæder mig!!! Efter kønsscanningen købte jeg tøj til 700 kr. haha

TILLYKKE

hehe ja der går nok liiiiige lidt tid før omverdenen selv gætter det

Anmeld

9. september 2013

Diana2013

Marianne1989 skriver:

Stort tillykke med den lille mand

Anmeld

9. september 2013

Lou

Marianne1989 skriver:

Stort tillykke med det.. !!! Du er godt nok meget slank endnu WOW... så ja jeg tror da også der går lidt tid før omverdenen fatter mistanke 

Anmeld

9. september 2013

Marianne1989

Lou skriver:

Stort tillykke med det.. !!! Du er godt nok meget slank endnu WOW... så ja jeg tror da også der går lidt tid før omverdenen fatter mistanke 

Det er ikke fordi jeg ER slank, for har allerede taget 6 hele kg på!!!!  Folk har kun taget sådan 2 kg på eller sådan! Jeg ved ikke hvaD det skal ende med, hvis det fortsætter i den her hastighed!!!!! 

men tak for din søde kommentar

Anmeld

9. september 2013

Lou

Marianne1989 skriver:

Det er ikke fordi jeg ER slank, for har allerede taget 6 hele kg på!!!!  Folk har kun taget sådan 2 kg på eller sådan! Jeg ved ikke hvaD det skal ende med, hvis det fortsætter i den her hastighed!!!!! 

men tak for din søde kommentar

Det er jo meget forskelligt hvordan man har det med at tage på og få mave.. Men kan godt forstå hvis du er ved at blive utålmodig. Man vil jo gerne vise hele verden at man venter et lille mirakel!! Måske har du bare meget plads inden i, så det kommer til at tage lidt tid. Det dynes jeg tit man hører om dem som har en lang krop!! 

Anmeld

9. september 2013

Babydrøm

Marianne1989 skriver:

Tillykke

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

Marianne1989 skriver:

Tillykke med at det er en dreng! Fedt I har fået det at vide så hurtigt!

Du skal nok få en flot mave når du stadigvæk er så pænt slank!
Jo mindre man vejer, jo mere skal man ofte ta på, og man kan da ikke se de 6 kg nogen steder! Spis du bare videre

Glæder mig til at se din mave vokse

Anmeld

21. december 2013

Trinelindsen

Hejsa

Hvor ser maven flot ud :-)

Mvh

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.