hvad kan man spise som ikke er så slemt at kaste op :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

DianaRJS

anna111 skriver:

ja som overskriften siger hvad kan jeg spise som ikke er så slemt at kaste op? Min morgenmad kommer stort set altid op igen.
Og hvidt brød er bare no go
Og yoghurt dur godt nok heller ikke!

Hvad spiser i selv om i ved det kommer op igen?

prøv med en skefuld TØRT havregryn, ved godt det er super ulækkert og tørt, men her hjalp det som en drøm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Anitta J

Da jeg var gravid kastede jeg så meget op at sved hele vejen fra mavesækkei. Jeg fandt ud af at agurk var et vidunder, det kølede og gjorde at det ikke brændte eller sved da jeg kastede op.

Anmeld

9. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
camian skriver:

Da jeg var gravid kastede jeg så meget op at sved hele vejen fra mavesækkei. Jeg fandt ud af at agurk var et vidunder, det kølede og gjorde at det ikke brændte eller sved da jeg kastede op.

Tak for rådet

Anmeld

9. september 2013

Mie89

Jeg døjer også meget med opkast og kvalme, og her er kiks og knækbrød det eneste jeg kan spise, som bliver nede 

Anmeld

9. september 2013

Isabella_mor

Jeg spiste ikke morgenmad, men jeg drak til gengæld en halv liter Mathilde kakao, og den røg ikke op igen. 

Anmeld

9. september 2013

LilleLene

anna111 skriver:

ja som overskriften siger hvad kan jeg spise som ikke er så slemt at kaste op? Min morgenmad kommer stort set altid op igen.

Vaniljeis og jordbær smoothie

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

Det eneste jeg kan få i mig om morgenen er frugt

De danske blommer man kan købe lige nu er super gode!

Jeg har et par stykker til at ligge ved sengen
Det passer med jeg vågner af mig selv ca en time inden jeg skal op (pga livmoderen får mig til at skulle op og tisse! ), og så spiser jeg en blommer eller to der, og lægger mig til at sove igen.

Når jeg så skal rigtigt op, spiser jeg en mere, og ligger og sunder mig 10-15 min inden jeg står op

Så er maven blevet vækket før mig, og det gør jeg kan holde den rigtige morgenmad i mig

Anmeld

9. september 2013

Anonym101

anna111 skriver:

Friske sager! Intet fed mad hjælper på kvalme

Frugt og grønt er bedre end ingenting. Lidt cola er også fint sagde min læge, ellers er der ikke andet for end at prøve sig frem

Anmeld

9. september 2013

christina92

anna111 skriver:

Altså, jeg tog til tider en lille portion havregrød, men synes godt det kunne fylde lige rigeligt på vej op igen.

Youghurt med pære banan smag er en anden mulighed, det nåedere aldrig at miste "smagen" og det var bedre end mavesyren!

Ellers start dagen med rødsaftevand hvis du ved det kommer retur!

Anmeld

24. september 2013

Jixzi

Is og kakaomælk er helt klart min favorit  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.