22+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
2 svar
8 synes godt om
9. september 2013

**Ønskebabyen

Tænk sig.. 22+0 - synes tiden går stærkt Og alligevel føles tiden til December, hvor jeg går på barsel, som en evighed!

Vi går snart i gang med at renovere det kommene baby-værelse. Der skal laves nye lofter, vægge og gulve. Så en totalt renovering. Glæder mig så meget til at det er færdigt, og jeg kan få hentet møblerne hjem fra babysam

I får lige to billeder denne gang Synes det er vildt så stor maven ser ud, fra min synesvinkel.  Der er ikke noget at sige til, at man føler sig stor nogengange...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Lou

**Ønskebabyen skriver:

Tænk sig.. 22+0 - synes tiden går stærkt Og alligevel føles tiden til December, hvor jeg går på barsel, som en evighed!

Vi går snart i gang med at renovere det kommene baby-værelse. Der skal laves nye lofter, vægge og gulve. Så en totalt renovering. Glæder mig så meget til at det er færdigt, og jeg kan få hentet møblerne hjem fra babysam

I får lige to billeder denne gang Synes det er vildt så stor maven ser ud, fra min synesvinkel.  Der er ikke noget at sige til, at man føler sig stor nogengange...

Du er bare så fin gravid!! Maven er stor, men tror den passer meget godt til den uge du er i! jeg er kun i uge 16+5 og er faktisk lige så stor som dig mere eller mindre, med to... så jeg er lidt bange for hvor stor jeg ender.

Kan du mærke meget liv? 

Det bliver da fedt at komme i gang med at renovere værelse, det er så hyggeligt at få lavet, når man har haft ønsket og en masse forestillinger så længe. 

Anmeld

9. september 2013

**Ønskebabyen

Du er bare så fin gravid!! Maven er stor, men tror den passer meget godt til den uge du er i! jeg er kun i uge 16+5 og er faktisk lige så stor som dig mere eller mindre, med to... så jeg er lidt bange for hvor stor jeg ender.

Kan du mærke meget liv? 

Det bliver da fedt at komme i gang med at renovere værelse, det er så hyggeligt at få lavet, når man har haft ønsket og en masse forestillinger så længe. 

Elsker også maven hihi

Jeg mærker liv dagligt, og det er bare så fantastisk! Mærker du liv endnu??
Det er jo meget normalt at man er større når der er to Så tror da det er helt normalt..

Mht værelset ved jeg jo hvad vi skal igennem, da vi i april, maj og juni renoverede stue og køkken, hvor vi var nøjagtig det samme igennem. Glæder mig bare så meget til vi kan gå igang med at tapetsere og male og derefter møblere og indrette værelset <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.