Erfaringer med Trille barndvogne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
9 svar
2 synes godt om
9. september 2013

BabyDrømme23

Hej  

Har fundet en brugt Trille Dream barnevogn som ser ud til at være i rigtig god stand og er ikke brugt meget

Men vil gerne høre om jeres erfaringer med den? 

Hilsen en første gangs gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

frk andreasen

hej

købte min vogn til vores mellemste og bliver brugt til vores sidste barn nu dvs på 4 år er det nu der er intet dårlig om den
.den er ikke engang blevet særlig løs i leddene.
bare du huske at give leddene smørrelse engang imellem .så holder den længere

knus

Anmeld

9. september 2013

BabyDrømme23

frk andreasen skriver:

hej

købte min vogn til vores mellemste og bliver brugt til vores sidste barn nu dvs på 4 år er det nu der er intet dårlig om den
.den er ikke engang blevet særlig løs i leddene.
bare du huske at give leddene smørrelse engang imellem .så holder den længere

knus

Ok det lyder da godt

Hvordan er den ellers, tung eller let at køre med? 

Anmeld

10. september 2013

Michalala

BabyDrømme23 skriver:

Hej  

Har fundet en brugt Trille Dream barnevogn som ser ud til at være i rigtig god stand og er ikke brugt meget

Men vil gerne høre om jeres erfaringer med den? 

Hilsen en første gangs gravid

Vi har en trille viper kombivogn med alu-stel. Den er blevet brugt det sidste år og fejler intet.

Anmeld

10. september 2013

StudPsyk

Vi har en Trille Gigant, som nu er blevet brugt til 2 børn og som intet fejler! Det eneste er at vi har måtte pumpe luft i hjulene for lige at stramme op 2 gange i løbet af de sidste 2 år, og det er jo ikke meget Vi er glade for den!

Anmeld

10. september 2013

BabyDrømme23

Michalala skriver:

Vi har en trille viper kombivogn med alu-stel. Den er blevet brugt det sidste år og fejler intet.

Det lyder da dejligt Tak for svar

Anmeld

10. september 2013

BabyDrømme23

Janne T. skriver:

Vi har en Trille Gigant, som nu er blevet brugt til 2 børn og som intet fejler! Det eneste er at vi har måtte pumpe luft i hjulene for lige at stramme op 2 gange i løbet af de sidste 2 år, og det er jo ikke meget Vi er glade for den!

Det er da godt tak for svar

Anmeld

10. september 2013

Malthe2010

Vi købte i 2010 en trille fix, og har brugt den i 1 1/2 år til den store dreng, den skal nu tages i brug til lillebror, for den fejler intet og er meget pæn at se på stadig  Jeg kan kun tale godt for den 

Anmeld

10. september 2013

BabyDrømme23

Malthe2010 skriver:

Vi købte i 2010 en trille fix, og har brugt den i 1 1/2 år til den store dreng, den skal nu tages i brug til lillebror, for den fejler intet og er meget pæn at se på stadig  Jeg kan kun tale godt for den 

Hvor dejligt, rigtig glad for at høre

Anmeld

15. september 2013

frk andreasen

BabyDrømme23 skriver:

Ok det lyder da godt

Hvordan er den ellers, tung eller let at køre med? 

min er let at køre med.. feks da minn mellemste skulle ud af den og lillesøster i der blev den så let at det var lige før hun "røg ud " da jeg pressede ned i styret he he en go vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.