Ja det er jo egentlig virkelig fedt at vi skal det, men nu sidder jeg her med den der skide ægteskabserklæring, og det er da ret indviklet..

Jeg er født i vester nebel sogn i Esbjerg, og er egentlig ikke helt klar over om det hører under sønderjylland eller hvor det hører ind under??
Derudover så skal vi åbenbart også nu vælge dato, men så vidt jeg havde forstået, så gælder den her erklæring i 4 mdr efter udstedelse, så vi havde endnu ikke sat os helt fast på en dato, kun at det bliver inden årets udgang.. Da vi ikke skal have nogen med udover vores børn, skal vi jo kun tænke på os selv, og derfor ville vi tænke lidt ekstra over datoen, så mon man kan nøjes med en ca dato??
Så kommer vi til navneændring, jeg skal have min kommende mands efternavn koblet på mit i forvejen lidt lange navn, men skal jo ikke som sådan lave navneændring, da vi har delebørn og jeg lige nu deler efternavn med mit barn vil jeg jo ikke slette mit efternavn, så skal man lave en navneændrings attest, hvornår skal den laves??
Ja jeg er åbenbart ikke så godt inde i de her ting, som jeg egentlig troede jeg var..
Mon der er nogen der kan hjælpe mig??
Anmeld