Anbefal en pusletaske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.544 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

LineD

Hejsa allesammen!

Nu mangler vi ikke rigtig mere udstyr til den kommende søn, men jeg kan bare IKKE beslutte mig for en pusletaske.

Vil gerne have en god stor en (Vi kommer til at skulle ofte til sønderjylland, og der skal derfor kunne være lidt ekstra i den).
Så har vi set lidt på de der hardbox pusletasker, duer de til noget?

Kan jeg ligeså godt købe en weekend pusletaske og så undvære den "lille" almindelige?

Prisen er underordnet, den skal bare være rummelig, funktionel (og ikke ligne et gammelt lig hehe)

Så frem med alle jeres erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

LineD

Lige et spørgsmål mere, skal man gå efter en med termorum i, eller er det unødvendigt?

Anmeld

18. juli 2009

malou

Tja jeg var sgu for nærig til at give så meget for en pusletaske så vi har bare en helt alm. sports taske og der kan være alt hvad vi skal bruge i... og så kostede den kun 150 kr istedet for de sindsyge 6-700 kr

knus malou

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Flytter lige tråden til Babyudstyr

Zafir - Mod.

Anmeld

18. juli 2009

Camilla_a

Vores pudsletaske er fra room seven. De er ret dyre men SÅ fede!!! Der er masser af plads i

http://www.abecca.dk/shop/diaper-bag-treasure-6535p.html

Anmeld

18. juli 2009

frk Jensen

Jeg bruger også bare en hel almindelig sports taske hvis vi skal være længe væk. I dagplejen har jeg en lille taske fra Katvig til at stå med lidt tøj osv i. Bleerne står der jo fast..

Jeg har tit bare brugt min store friis og co taske til lige et par bleer, flaske og et sæt tøj, og så alt mit ragelse..

Syns dem fra gaia og co er fede, men det er et væld af muligheder..

Anmeld

18. juli 2009

__

Jeg har en Gaia & Ko carry all pusletaske i farven Brown swirl. Og ja, den er røv-dyr (849 kr for den nye model), men jeg er SÅ glad for den. Den er rummelig nok til at jeg kan have et sæt skiftetøj med til Lærke på 3 år også. Og jeg har altså 3 sæt skiftetøj med til Leander fordi han monstergylper, og en skifte t-shirt til mig selv.

Der er 2 termorum i tasken og et våd-rum til vådt tøj, gylpeklude osv. Jeg valgte denne taske, fordi jeg vil kunne bruge den selv, når pusletasketiden er ovre.

Til Lærke havde jeg købt en hard box pusletaske fra Babybjörn og den blev meget hurtig skiftet ud. Den er ikke særlig stor, og ulempen ved hard box tasker er, at man ikke kan have noget i den, som er større end tasken, for den giver sig jo ikke i nogen retninger. Med en blød pusletaske kan man godt lige stikke noget ned, som er lidt for langt, eller have det stikkende ud af siden. Det er lidt svært med hardboxen.

Mange hilsner
Zenia

Anmeld

18. juli 2009

helora

Jeg har en Gaia & Ko carry all pusletaske i farven Brown swirl. Og ja, den er røv-dyr (849 kr for den nye model), men jeg er SÅ glad for den. Den er rummelig nok til at jeg kan have et sæt skiftetøj med til Lærke på 3 år også. Og jeg har altså 3 sæt skiftetøj med til Leander fordi han monstergylper, og en skifte t-shirt til mig selv.

Der er 2 termorum i tasken og et våd-rum til vådt tøj, gylpeklude osv. Jeg valgte denne taske, fordi jeg vil kunne bruge den selv, når pusletasketiden er ovre.

Til Lærke havde jeg købt en hard box pusletaske fra Babybjörn og den blev meget hurtig skiftet ud. Den er ikke særlig stor, og ulempen ved hard box tasker er, at man ikke kan have noget i den, som er større end tasken, for den giver sig jo ikke i nogen retninger. Med en blød pusletaske kan man godt lige stikke noget ned, som er lidt for langt, eller have det stikkende ud af siden. Det er lidt svært med hardboxen.

Mange hilsner
Zenia

Har nøjagtig den samme pusletaske fra Gaia & Ko og er meget meget glad for den. Jeg har tvillinger og har aldrig oplevet, at vores ting ikke kan være i den.

Anmeld

18. juli 2009

Knudsen

Jeg har også pusletasken fra baby björn og har også været rigtig ærgerlig over købet, da den kostede omkring 600 kroner.
Den havde en masse praktiske rum, men pga hard box kan der næsten ikke være noget i den.

Har netop solgt den og har nu forelsket mig i to meget dyre pusletasker.
Den ene er fra By Stroom og er bare MEGA fed og koster 799, den anden er den før omtalte fra Gaia og ko..
Så jeg er ved at overtale farmand herhjemme....

Vil bestemt fraråde dig at købe en hard box pusletaske.

Janni 38+3

Anmeld

18. juli 2009

LineD

Tusind tak for svar alle sammen Jeg vil da prøve lige at se på dem alle sammen Jeg tænker også det er vigtigt det er en tasker der ligesom ikke siger BABY hehe, så kan man da bruge den til lidt andet efter pusletiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.