Graviditet om bumser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. september 2013

Lukas&Liam<3

Efter jeg er blevet gravid er jeg slået helt ud med bumser i nakken og ned af skuldrene og øv hvor er det irriterende. Plejer normalt ikke at få bumser, kun små hudorme og kun i hoved.
Andre der har oplevet det, og er der noget at gøre ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Putomanen

Jeg er begyndt altid at have 2-3 bumser i hovedet af gangen. Hver gang én forsvinder kommer der en ny. De tenderer til bylder da de er røde og betændelsen ligger under huden.
Jeg har desværre ingen gode råd, men du er ikke den eneste.

Anmeld

8. september 2013

Lukas&Liam<3

Putomanen skriver:

Jeg er begyndt altid at have 2-3 bumser i hovedet af gangen. Hver gang én forsvinder kommer der en ny. De tenderer til bylder da de er røde og betændelsen ligger under huden.
Jeg har desværre ingen gode råd, men du er ikke den eneste.

Synes også mere de er som bylder, for det er bare som hårde knuder og bliver ikke hvide. Men for pokker det er irriterende. Plejer at ha håret oppe for har en søn på snart 8 måneder som hiver i det når han er oppe hos mig, men det ser bare så grimt og ulækkert ud.

Anmeld

8. september 2013

DianaRJS

Maria&Lukas skriver:

Efter jeg er blevet gravid er jeg slået helt ud med bumser i nakken og ned af skuldrene og øv hvor er det irriterende. Plejer normalt ikke at få bumser, kun små hudorme og kun i hoved.

jeg oplevede nøjagtig det samme

MEN det gik faktisk væk igen, og siden uge 17 har min hud fanme været som en babyrøv det er lgiefør jeg ikke engang har kunnet finde en hudorm at slå ihjel!

Anmeld

8. september 2013

Lukas&Liam<3

DianaRJS skriver:

jeg oplevede nøjagtig det samme

MEN det gik faktisk væk igen, og siden uge 17 har min hud fanme været som en babyrøv det er lgiefør jeg ikke engang har kunnet finde en hudorm at slå ihjel!

Håber det kommer til at blive det samme her så er der kun 3 uger tilbage. Det er da til at overleve.

Anmeld

8. september 2013

DianaRJS

Maria&Lukas skriver:

Håber det kommer til at blive det samme her så er der kun 3 uger tilbage. Det er da til at overleve.

for at det blvier det samme hos dig....

men ellers prøv at tag en snak med lægen hvis ikke det går væk, for du kan få noget at smørre på der skulle mindskne det,

Anmeld

8. september 2013

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Jeg døjede sindssygt med bumser på halsen og i nakken da jeg var gravid.. Har ikke lige noget godt råd, jeg lod dem bare være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.